رئیس شورای شهر کرمان: شهردار باید جوان باشد

رئیس شورای چهارم شهر کرمان گفت: شخصا عقیده دارم،شهردار باید جوان باشد و توان روحی بالایی داشته باشد، کسانی در سن من بهتر است مشاور باشند و باید به جوانان تکیه داشته باشیم.

علی اکبر مشرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در شورای پنجم همه به این امر توجه داشته باشند و از فکر خلاق جوانان استفاده شود، سن بالا تفکر قدیمی دارد،مشاوره آنها سازنده است اما در صحنه ی اجرای به جوانان خلاق و با فکر روی بیاوریم.
وی درباره برخی مسائل مطرح شده مبنی بر عدم همکاری شورای چهارم با پروژه متروی کرمان افزود: شورا هیچ کاهلی در زمینه پروژه مترو کرمان نداشت و در شورا این بحث را تصویب کردیم و جلسات متعددی داشتیم، اما با توجه به شرایطی که در کشور برای اجرای مترو پیش بینی شده بود، کرمان مورد تایید قرار نگرفت و قرار شد مطالعات طرح مترو در کرمان انجام شود و امیدواریم این پروژه در کرمان محقق شود.

مشرفی در ادامه درباره روند انتخاب شهردار کرمان توسط شورای پنجم اظهار کرد: برای تصدی شهرداری کرمان 26 نفر معرفی شدند که در جلسه رای گیری اول، آقای بابایی موفق به ورود به مرحله بعد نشدند و در مرحله بعد از 10 نفر، سه نفر انصراف دادند و امروز لیست هشت نفره ای برای پیگیری وجود دارد تا شهردار انتخاب شود.

رییس شورای شهر کرمان گفت: بنده یک نفر از اعضای شورای پنجم هستم و نظر خودم را دارم اما در مجموع از نظر جمع حمایت می کند.

وی درباره برخی مسائل مبنی بر اجرای پروژه ها در راستای منافع اعضای شورای شهر تصریح کرد: بنده قسم می خورم به جز ضرر از شهرداری کرمان چیزی عایدم نشد و این مسائل که مطرح شده بداخلاقی هایی بود که در انتخابات انجام شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =