مدیرکل نمایش خانگی: عرضه «بازی تاج و تخت» در شبکه نمایش خانگی مجوز ندارد

مدیرکل نمایش خانگی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در واکنش به تبلیغات یکی از شرکت‌ها در استفاده از بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»؛ عرضه اینگونه آثار را غیرقانونی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی در خصوص استفاده یکی از شرکت‌های فعال در حوزه vod از تصویر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» با رد اعطای مجوز برای عرضه این سریال گفت: سريال «بازی تاج و تخت» مجوز ندارد، رايت آن هم خريداری نشده و اساسا اين سريال و آثار مشابه علاوه بر محتوای نامناسب با توجه به قوانين كپی رايت نیز غير قابل خريداری برای عرضه در ايران هستند.

او تصریح کرد: هيچ سايتی از جمله سایت فيلميو مجاز به عرضه این اثر و یا استفاده تبلیغاتی از سریال و آثار مشابه نيست و هيچ مجوزي هم از سوي دفتر نمايش خانگي سازمان سینمایی برای این منظور صادر نشده است. بنابراين بارگزاري اين قبيل آثار تخلف آشكار است.

مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی تاکید کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده،به استناد ماده دو قانون نحوه مجازات مجموعه قوانين و مقرارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مصوبه مجلس شوراي اسلامي از طريق مراجع ذيربط پيگيري و برخورد خواهد شد.

پارسايي در خاتمه گفت: كليه سايت‌ها و موسسات vod داراي مجوز، موظف هستند همچون ساير موسسات ويدئو رسانه براي محتواي آثار برابر قوانین و مقررات از دفتر نمايش خانگي سازمان سينمايي پروانه نمايش دريافت كنند.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    3 0
    خب فکر میکنید مردم منتظر شما میموند که مثلا برای همچین سریال هایی شما مجوز بدین؟ جمع کنید خودتونو برید به معمای شاه و ماجرای نیمروز و امثال اونا مجوز بدین.
  • آوا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    1 0
    بازی تاج و تخت در شبکه نمایش خانگی بامزه ترین جکی بود که شنیدم. اصلا برفرضم با کلی جرح و تعدیل عرضه بشه به نظرتون مخاطب ایرانی که این سریال رو می بینه حاضره همچین سریال با سانسور متلاشی شده ایی و ببینه؟
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    2 0
    از کجا میدونید محتوا نامناسب داره؟