نوروزی: معتقد به مدیریت تغییر هستم/هفت اولویت در دستور کار

به گزارش مهر، شهردار اصفهان گفت: معتقد به مدیریت تغییر هستم و این به معنای تغییر مدیران نخواهد بود.

قدرت‌الله نوروزی  با اشاره به اولویت‌های کاری‌اش به عنوان شهردار اصفهان اظهار داشت: برنامه‌های کاری خود را حول هفت محور تعریف کرده و در نظر دارم فعالیت خود را بر مبنای این برنامه‌ریزی ادامه دهم.

وی با اشاره به اینکه توجه به گردشگری که محور توسعه استان اصفهان نیز تعریف شده، به عنوان نخستین اولویت کاری شهرداری اصفهان قرار می‌گیرد، ابراز داشت: از این رو بر این باوریم که برای رسیدن به این هدف ایجاد زیرساخت‌های لازم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

احیای زاینده رود در اولویت شهرداری است

شهردار اصفهان احیای زاینده رود را از دیگر اولویت‌های برنامه‌های شهرداری اصفهان در چهار سال آینده عنوان کرد و افزود: در این راستا یادآور می‌شوم که چنانچه روند خشکی زاینده‌رود ادامه داشته باشد نمی‌توان در جذب گردشگران عملکرد خوبی داشت.

وی توجه به محیط زیست و هوای سالم را نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری اصفهان با روی کارآمدن مدیریت جدید اعلام کرد و گفت: هوای سالم، آب سالم و خاک سالم اولویت‌های زندگی سالم است و از این رو ما به این مهم توجه ویژه خواهیم داشت.

نوروزی توجه به مسایل حمل و نقل و ترافیک را نیز از برنامه‌های مهم شهرداری اصفهان در دوره جدید دانست و ابراز داشت: برای توسعه گردشگری و داشتن محیط زیستی سالم باید به این مهم توجه داشته باشیم.

تغییری در بدنه کارکنان و کارشناسی شهرداری اعمال نمی‌شود

وی توسعه کارآفرینی برای بهبود اقتصاد شهری را از جمله برنامه‌های در دستور کار شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: برای این امر جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد.

شهردار اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های شهردار اصفهان در خصوص تغییرات در بدنه شهرداری اظهار داشت: هنوز به این موضوع ورود جدی نداشته‌ام اما در بدنه کارکنان و کارشناسی شهرداری تغییراتی را اعمال نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر مدیریتی در شهرداری مربوط به بخش‌های اصلی و اساسی است، ابراز داشت: مدیران بسیار شایسته‌ای در حال حاضر در شهرداری فعالیت دارند که به کار خود ادامه خواهند داد و چنانچه نیاز به تغییر و جابجایی باشد بعد از ورود به شهرداری و بررسی دقیق شرایط اعمال خواهد شد.

نوروزی تاکید کرد: معتقد به مدیریت تغییر هستم و این به معنای تغییر مدیران نخواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =