در روز اول شهریور، طبق برنامه از پیش اعلام شده، شورای شهر تهران، به اعضای جدید تحویل داده شد و شهردار پایتخت انتخاب شد.

در سرویس سیاسی اظهارات مفصل کدخدایی از نقد رهبری به شورای‌ نگهبان تا ردصلاحیت ‌احمدی‌نژاد بازدید زیادی داشت. پس از آن، واکنش جامعه روحانیت به تهدیدات احمدی‌نژاد به افشاگری پربازدید بود و کنایه حدادعادل به سخنان قالیباف درباره میزان رأیش در انتخابات و کناره‌گیری او از انتخابات هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس اقتصادی رمزگشایی از پول‌های جدید جهانی بازدید زیادی داشت. پس از آن، مردم خواستند بدانند تکلیف سپرده‌های بانکی شما چه می‌شود؟ همچنین خبر رییس کل بانک مرکزی درباره زمان کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی هم توجه مردم را به خود جلب کرد و پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی واکنش آزاده نامداری به حاشیه‌های انتشار عکس‌هایش خواندنی بود. همچنین مردم از خواندن خبر پربازدید درآمدهای نجومی مجریان و بازیگران تلویزیون شوکه شدند. یک هنرمند دوست داشتنی یعنی مهدی هاشمی هم در نقل قول پربازدیدی گفت: جند سال دیپلم ردی بودم!

در سرویس جامعه مخاطبان خواستند بدانند چه کسی به ریاست محسن هاشمی بر شورا رای نداد؟ همچنین خبر پربازدید دیگری از پارلمانی شهری حکایت از آن داشت محمد‌علی نجفی رسماً شهردار تهران شد؛ با ۲۱ رای! در این سرویس اولین واکنش نجفی پس از انتخابش به عنوان شهردار تهران هم بازدید زیادی را موجب شد.

در سرویس بین الملل یک تحلیلگر اعلام کرد  ترامپ دربارۀ برجام به استیو بنن مأموریت داده بود. واقعیت اینجاست که در راستای اثبات این سخن، نقل قول پربازدید گفت: ترامپ وعده یک تصمیم جنجالی دیگر را داد. اما از مطالب پربازدید این سایت باید به گفتگوی مفصل خبرآنلاین با ظریف دربارۀ انتخاب سفرای‌زن، توهین نمایندۀ‌خرمشهر، رابطه با ریاض و بالاخره رأی بیطرف نام ببریم.

در سرویس طنز هم ماجرای سلفی گرفتن های پردرد سر باعث شد کارتن "من رئیس جمهور کجا بودم؟" پربازدید شود.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =