در دوم مهرماه، واکنش ایران به جدایی‌طلبان اقلیم کردستان عراق جالب توجه و پربازدید بود: شورای عالی امنیت ملی، مرزهای هوایی کشورمان را با اقلیم کردستان مسدود کرد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به نقل قول عباس عبدی اختصاص داشت که گفت: مجمع تشخیص به‌دلیل بالانبودن نفوذ هاشمی‌شاهرودی، قدرتش کم می‌شود. همچنین در خبر بسیار مهم و پربازدیدی اعلام شد شورای عالی امنیت ملی مرزهای هوایی ایران با اقلیم کردستان را مسدود اعلام کرد. در این سرویس تشکر لاریجانی از روحانی هم پربازدید بود که گفت: پاسخ درخوری به‌ سخنان ترامپ دادید.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی اعلام شد یک خودروی جدید به بازار می‌آید. همچنین در این سرویس مخاطبان نظر دادند افزایش قیمت ۵ خودرو چقدر کیفیت آن‌ها را بالا برد؟ واقعیت این است که ۲ محصول دیگر ایران‌خودرو گران شد و مردم هم در این باره نظر دادند.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر حضور دوباره جناب‌خان در «خندوانه» پربازدیدتر از سایر مطالب بود. همچنین واکنش بهاره رهنما به برداشت‌های نادرست از نمایش تازه‌اش باعث شد مردم روی این خبر کلیک زیادی کنند. در خبر پربازدید دیگر این سرویس، بازیگر هنرمند «شهرزاد» از سختی‌های بازی در نقشی پر رمز و راز گفت.

پربازدیدترین مطلب سرویس جامعه به گزارشی درباره سال‌ تحصیلی کودکان‌کار، کنار جای‌خالی آنها که جمع‌آوری شدند مربوط بود. در این سرویس اعلام شد باران در ۱۰ استان می‌بارد و شهرکرد یخ می‌زند. همچنین خبر رایگان شدن مترو برای ترغیب شدن اصفهانی‌ها! هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل سخنرانی تند وزیر خارجه کره‌شمالی در سازمان ملل علیه ترامپ مشتریان زیادی داشت. پس از آن، اعلام شد بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز ساحل کره‌شمالی پرواز کردند! درباره بحران جدایی طلبان کردستان عراق هم خبری درباره مسدود شدن جاده اربیل به موصل منتشر شد که پربازدید بود.

در سرویس طنز هم مردم از خواندن واکنش احمدی‌نژاد به دیدار ظریف با وزیر خارجه گینه پاپوا و مونته نگرو! تعجب کردند.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =