ایرنا نوشت: به دنبال پرواز کم سابقه بمب افکن های راهبردی آمریکا در سواحل اطراف کره شمالی، پیونگ یانگ تصاویری از حمله فرضی به این بمب افکن را منتشر کرد.

با بالا گرفتن جنگ لفظی میان رهبران آمریکا و کره شمالی و تشدید تنش ها میان دو کشور، کره شمالی تصاویری منتشر کرده است که در آن یک بمب افکن آمریکا با موشک کره شمالی هدف قرار گرفته است.

خبرگزاری کره شمالی هم در بیانیه ای آورده است به دلیل لفاظی های جنگ طلبانه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به او درسی داده خواهد شد که با پایانی غم انگیز برای واشنگتن همراه باشد.

بخش تبلیغاتی حکومت کره شمالی پس از آنکه بمب افکن بی یک بی(B1B) آمریکا در سواحل شرقی این کشور جولان داد، عکس هایی را منتشر کرد که نشان می دهد این کشور با یک موشک 'پوک گوک سونگ' یک مدل از این بمب افکن را هدف قرار داده است.

آمریکا بتازگی یک بمب افکن لانسر را از پایگاه گوام به پرواز دراورد و این هواپیما به همراه جنگنده های اف 15 این کشور که از کره جنوبی به سمت سواحل نزدیک به کره شمالی پرواز کردند.

در ویدیویی هم که در کنار عکس ها منتشر شده است نشان داده می شود که کره شمالی با موشک های بالستیک 'پوک گوک سونگ2 ' یک بمب افکن و یک جنگنده اف 35 را هدف قرار داده و سپس آنها را در اختیار گرفته است.

همزمان در تصاویر دیده می شود که کره شمالی با پرتاب موشک از زیردریایی های خود ناو هواپیمابر 'کارل وینسون' آمریکا را که دارای توان هسته ای است مورد حمله قرار داده است.

خبرگزاری کره شمالی در بیانیه خود‌ آورده است که حمله نظامی آمریکا به این کشور پایانی دردناک برای واشنگتن خواهد داشت و کره شمالی منتظر نخواهدبود تا ترامپ برای تغییر رژیم این کشور اقدام کند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    53 5
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    9 1
    همون با یک موشک پوک
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
    می بینم که مدافعان و جیره خواران حقوق آمریکا خیلی زیادن