استاندار همدان حامی گردشگری و استاندار برتر در برگزاری رویدادهای بین‌المللی انتخاب شد

گردشگری به عنوان اولویت نخست مدیریت ارشد استان همدان در توسعه تعیین شده و توجه به ایجاد زیرساختها و معرفی این استان به عنوان مقصد گردشگری مورد اهتمام قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ در مراسم روز جهانی گردشگری كه روز سه‌شنبه 4 مهر 96 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزارشد، محمد ناصر نيكبخت، استاندار همدان به عنوان استاندار حامی گردشگری و استاندار برتر در برگزاری رويدادهای بين المللی معرفی شد.

همچنین در مراسم روز جهانی گردشگری که با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و تنی چند از مسئولین کشوری برگزار شد از علی مالمیر، مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان، نيز به عنوان مدیر منتخب کشور در حوزه برنامه ریزی و مدیریت تقدیر شد.

لازم به ذکر است، با حضور نيكبخت در همدان، گردشگری به عنوان اولویت نخست مدیریت استان در توسعه تعيين شده و توجه به ايجاد زيرساختها و معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری مورد اهتمام قرار گرفته است.

استان همدان با داشتن بیش از یک هزار و 800 جاذبه تاریخی و طبیعی و گردشگری، میراث کهن و ماندگار و سابقه تمدن عظیم این استان را به جهانیان نشان می دهد.

بزرگترین و بی نظیرترین غار آبی جهان و بزرگترین شهر سفال جهان و صدها جاذبه دیگر از جمله مزیت های استان همدان در گردشگری به شمار می آید.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    3 0
    جشنواره کودک و نوجوان رو که استاندار قبلی با هزار مکافات به همدان آورده بود ، این استاندار براحتی از دست داد و اجازه داد اصفهانیها مجددا جشنواره کودک رو نوجوان رو کمافی السابق در اختیار داشته باشن. دریغ از یک جاده امن و دوبانده و حتی یک هتل آبرومند برای غار علیصدر و لالجین شهر سفال.