بیش از ۵۴۰مقاله به اولین سمینار بین‌‌المللی زبان در ارومیه ارسال شد

مدیر اولین سمینار بین المللی با محوریت زبان گفت: بیش از ۵۴۰مقاله از نقاط مختلف داخل و خارج از کشور به اولین سمینار بین‌‌المللی زبان در ارومیه ارسال شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نشست خبری تشریح دستاوردهای کنفرانس بین المللی با محوریت زبان در ارومیه با حضور مدیر این کنفرانس، قائم مقام کالج بین المللی اندیشه سبز احسان به عنوان متولی این کنفرانس و خبرنگاران استان در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد.

بیتا اسدی مدیر کنفرانس بین المللی با محوریت زبان گفت: اولین کنفرانس بین المللی زبان ۱۲ مهرماه با همراهی دانشگاه شهید چمران اهواز و علم و فن ارومیه درحالی که در ارومیه برگزار شد که استقبال مناسبی از شهرهای مختلف کشور و برخی کشورهای همسایه از آن صورت گرفت.
وی افزود: اهداف و موضوعات برگزاری این کنفرانس ارائه سیاست گذاری کلان آموزش زبان، فراگیری زبان دوم، روانشناسی و جامعه شناسی زبان، زبان شناسی کاربردی و ... بود که مورد توجه علاقه مندان به زبان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: برای دبیرخانه این کنفرانس بیش از ۵۴۰ مقاله با موضوعات مختلف ارسال که بعد از داوری ها ۳۱۰ اثر در قالب سخنرانی و ۱۱۰ مقاله در قالب پوستر ارائه و همچنین ۱۰ کارگاه آموزشی نیز در این کنفرانس برگزار شد.
اسدی گفت: آگاهی بخشیدن به مدرسان نقاط مختلف کشور در مورد آخرین متدهای آموزش زبان از دیگر موضوعات مهم و ویژه همایش بود.

سیدسالار حسینی مدیر اجرایی سمینار بین المللی با محوریت زبان و قائم مقام کالج بین المللی اندیشه سبز احسان نیز با اشاره به همکاری دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علم و فن ارومیه و کالج بین المللی اندیشه سبز احسان در برگزاری این کنفران اشاره و گفت: جهت نیل به اهداف آموزشی و فرهنگی و آموزش روش های نوین آموزش زبان و همچنین ارتقای سطح اساتید این رشته این کنفرانس برگزار شد که در آن شاهد استقبال مناسب از سوی اساتید و مدیران این رشته بودیم.
وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این کنفرانس که برای اولین بار در سطح کشور برگزار شد قریب به ۲۰۰ نفر در کمیته های مختلف سمینار تلاش و همکاری کردند.
وی اضافه کردند: همچنین اساتیدی از کشورهای انگلیس، یونان، ترکیه، عراق، اندونزی و امارات در این سمینار حضور داشتند.
قائم مقام کالج بین‌المللی اندیشه سبز احسان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون استان آذربایجان غربی در شاخص آموزش زبان در کشور،  از رتبه ۲۳ در سال ۸۳ به رتبه سوم ارتقا یافته است.
حسینی به همکاری و حمایت حضرت‌پور شهردار ارومیه، سعادت استاندار اسبق آذربایجان غربی، روح الله حضرت‌پور نماینده مجلس، بخشایشی عضو شورا و مدیرعامل‌ مخابرات استان برای برگزاری هرچه با شکوه تر این سمینار اشاره و اضافه کرد: متاسفانه یکی از نکات تاریک این سمینار عدم استقبال مناسب از سوی مدیران و اساتید آموزشگاه های زبان استان از کارگاه مختص آموزشگاه های زبان بود که تعجب حاضران دیگر استان های کشور را نیز در پی داشت.

شایان ذکر است، اولین کنفرانس بین المللی زبان طی سه روز از ۱۲ تا ۱۴ مهر با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت کننده و میهمان از سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =