مهر نوشت: استاندار اردبیل گفت: جذب ۱۰ تا ۲۰ درصدی بودجه یکی از موانع اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی در این استان است.

اکبر بهنام جو در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: جذب حداقلی در حالی است که در برخی استان‌ها شاهد جذب ۵۰ درصدی بودجه هستیم.

وی افزود: به منظور پیشبرد برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌ها ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب بیشتر بودجه دستگاه اجرایی خود تلاش کنند.

استاندار اردبیل تأکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد رفع مشکل برخی پروژه‌ها مانند راه‌آهن و بزرگراه‌ها نیازمند جذب بودجه بیشتر است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست از هفته آینده برای افزایش اعتبار دستگاه اجرایی خود تلاش کنند و از فرصت فصل بودجه‌بندی نهایت استفاده را داشته باشند.

بهنام جو همچنین به تشویق مدیرانی که بتوانند با رایزنی و تلاش خود بودجه بیشتری را جذب کنند، اشاره و تصریح کرد: به ویژه دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، علوم پزشکی و آب و فاضلاب می‌بایست برنامه‌های افزایش اعتبار خود را ارائه دهند.

استاندار اردبیل به ضرورت استفاده از تمامی قابلیت‌های استان برای اشتغال‌زایی نیز تأکید کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود با برنامه منسجم و با استفاده از سند اشتغال نسبت به توسعه اشتغال استان اقدام شود.

وی با اشاره به تخصیص ۵۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در اردبیل ادامه داد: ضروری است برای استفاده بهینه از این اعتبار فرمانداران پروژه‌های عملیاتی تعریف کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =