معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از راه‌اندازی سجام یا سامانه جامع ارتباط عمومی مردمی قوه قضائیه در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ یوسف خدادادی در شورای استانی پیشگیری از جرایم اردبیل اظهار داشت: امروز برطرف کردن بیکاری، برطرف کردن تبعیض، مبارزه با فساد و جرایم جزو ارکان و مولفه‌های مبارزه با استکبار است و ضرورت دارد تا همه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای متولی با همراهی مردم در مقوله پیشگیری و برخورد با جرایم و آسیب‌ها جدی باشند تا بتوانیم نسبت به سالم سازی جامعه کمک کنیم.

وی بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در راستای برطرف شدن معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم و رسیدگی سریع و قاطع به تخلفات و نیز جرایم به طوری که اثر بازدارندگی داشته باشد قوه قضائیه سامانه‌ای تحت عنوان سجام یا سامانه جامع ارتباط عمومی مردمی راه‌اندازی کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: بر این اساس پس از ثبت‌نام در این سامانه، داوطلبان اعم از شخصیت حقیقی و حقوقی در این هدف مهم مشارکت کرده و بی‌واسطه اخبار و گزارش خود را با هدف سالم‌سازی جامعه و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارائه می‌دهد.

خدادادی افزود: به متقاضیان و داوطلبان پس از طی مراحل ثبت‌نام از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کد اختصاصی داده خواهد شد تا هر نوع ارتباط از طریق کد تبادل شود تا هویت فرد محفوظ بماند و نیازی به ذکر نام یا مشخصات فرد نخواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل مبارزه با جرایم اولویت‌دار را از مهمترین رسالت‌ها در استان دانست و تصریح کرد: در راستای کاهش این جرایم باید تمامی مسئولان و متولیان امر اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا شاهد کاهش چنین جرایمی در استان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =