مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برنامه‌های توسعه گردشگری در حوزه ورزش در استان اردبیل اجرا می‌شود که به طور حتم در رشد استان اردبیل نقش قابل توجهی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج اظهار داشت: برنامه‌های توسعه گردشگری در زمینه ورزش در استان اردبیل اجرا می‌شود که به طور حتم در رشد استان اردبیل نقش قابل توجهی دارد که به همین منظور در حال حاضر اجرای برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته که با اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

وی افزود: توسعه گردشگری استان یکی از برنامه‌های مهم و مشترک دستگاه‌های اجرایی استان است که خوشبختانه برنامه‌های مناسبی در این زمینه انجام شده که از این پس نیز سعی بر این خواهد بود تا بتوانیم همگام با توسعه ورزش که یکی از ارکان توسعه گردشگری در تمام مناطق محسوب می‌شود در این راستا پیشگام عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رشد اقتصادی در استان نیازمند توجه و اهتمام ویژه مسئولان است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و تمام سعی و اهتمام ما بر این است که بتوانیم در این زمینه خروجی‌های موفقی را به دست آورده و مشکلات و موانع پیش رو را به حداقل برسانیم.

بهتاج بیان کرد: صدا و سیمای استان نیز نقش مهمی در رشد و توسعه استان در تمامی ابعاد و جهات دارد که امیدواریم در ارتباط با توسعه ورزش نیز اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی رشد و توسعه استان را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز در این مراسم تصریح کرد: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش گردشگری استان در حوزه ورزشی اولویت‌بندی شده و اقدامات مناسبی در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و تجربه نشان داده که توجه به توسعه ورزش در استان توانسته ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

علی ملااحمدی افزود: برگزاری دو رویداد مهم والیبال آسیایی و جهانی در استان به طور حتم می‌تواند در توسعه بعد گردشگری استان نقش مهمی ایفا کند که به همین منظور اجرای برنامه های مشارکتی با دستگاهها از اهداف بلند مرکز اردبیل است که تعاملات و همکاری‌های مناسبی در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =