۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
خرید آپارتمان با حداقل بودجه

اگر با تبلیغ های فروش خانه در تهران روبرو شده باشید می دانید که بیشتر آنها با فونت درشتی نوشته اند: با کمتر از 150 میلیون تومان صاحب خانه شوید.

در بنگاه های شهر تهران معمولا این انتظار می رود که خریدار خانه دیگر حداقل 150 میلیون تومان پول داشته باشد. البته این قاعده تنها برای ارزان ترین محلات این شهر حکم می کند. این عدد هم از زمانی در دهان صاحب املاک افتاد که بانک مسکن شروع به پرداخت وام مسکن خانه اولی ها کرد. به این شکل که شما یک سال 80 میلیون تومان در بانک مسکن پس انداز می کنید و بعد از 12 ماه 160 میلیون تومان دریافت خواهید کرد.

همه این قصه ها برای این بود که به این جا برسیم که خرید آپارتمان در مجیدیه حول همین عدد می چرخد. با این پول می توانید خانه ای با متراژ 35 الی 50 متر خریداری کنید. یک واحد 51 متری در طبقه چهارم ( بدون اسانسور ) و دارای پارکینگ و انباری 150 میلیون تومان فروخته می شود. به خاطر عمر 23 ساله این خانه خیلی خودتان را ناراحت نکنید. یک خانه نسبتا تمیز 44 متری در همان حوالی 120 میلیون تومان قیمت دارد. باز هم این ها به دلتان نمی شیند و دنبال واحد نوساز هستید؟ خب پس بهتر است از مساحت 40 متر هم پایین تر برویم؛ یک 35 متری نوساز، در طبقه دوم ( بدون آسانسورو پارکینگ) کف سرامیک، کابینت های گلاسه ترک، گاز رومیزی ، سیستم گرمایش پکیج ، سیستم سرمایش اسپیلت، در 16 متری دوم 158 میلیون تومان می ارزد.

 اگر با واحدهای زیر هم کف هم مشکلی ندارید خرید آپارتمان در مجیدیه برایتان راحت تر می شود. آپارتمانی با متراژ 53 متر 115 میلیون تومان معامله می شود. البته ناگفته نماند که اگر محدودیت زمانی ندارید با گشتن زیاد ممکن است که آپارتمانی با قیمت پایین پیدا کنید که به دلیل نیاز صاحب خانه به پول به مالش آتش زده باشد. مثل این واحد  64 متری که در مجیدیه جنوبی به 160 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. عمر بنا آن 21 سال است اما همه جزییات آن بازسازی شده و از هیچ جا متوجه سن آن نخواهید شد.

اگر دستتان باز تر است و می توانید برای خرید آپارتمان در مجیدیه بالای 160 میلیون تومان جمع و جور کنید واحد های آپارتمان استانداردتری پیدا خواهید کرد. مثلا یک واحد نقلی 62 متری و مجهز به آسانسور و دوخوابه 230 میلیون تومان ارزش دارد. اگر برای خرید خانه بزرگتر در این رنج قیمتی مشکلی ندارید و با خانه 15 سال ساخت هم کنار می آیید یک واحد 85 متری که در مجیدیه شمالی واقع شده 230 میلیون تومان می شود خرید. به جز این موارد استثنایی با 230 میلیون تومان بیشتر می توان خانه ای تا 75 متر مساحت پیدا کرد.

مجیدیه جنوبی بیش از هر چیز به راسته صافکارها تبدیل شده است. برای همین اگر با صدای تق تق چکش و چهره روغنی آن مشکلی ندارید  آپارتمان های 80 تا 90 متری این منطقه معمولا در رنج قیمتی 300 تا 450 میلیون تومان قرار دارند. یک واحد نوساز 84 متری با نمای بسیار زیبا، سرویس ایرانی و فرنگی، نما سنگ رومی، کف حیاط سنگ کوهی، لابی مجلل، لابی بین طبقات، آسانسور ،پارکینگ و انباری 445 تومان و آپارتمان 81 متری 12 ساله با سرویس ایرانی و فرنگی 355 میلیون تومان است. با 445 میلیون تومان همچنین می توانید آپارتمان 96 متری دو خوابه سه ساله ای هم پیدا کنید که ممکن است به خاطر موقعیت جغرافی آن ارزان تر باشد. البته واحد های قدیمی تر با همین این متراژ قدیمی تر تا 360 میلیون تومان هم پیدا می شود. با دیدن این قیمت ها گمان نکنید که واحد گران قیمت در اینجا پیدا نخواهد شد. یک آپارتمان 138 متری در مجیدیه وجود دارد که آن را به قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان می فروشند. مورد مشابه دیگری هم 800 میلیون تومان قیمت دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727750