۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

سال های سال کارشناسان فکر می کردند با ورود بانوان به استادیوم ها، مردان منقلب می شوند. چون تا آن موقع، مردها معمولا از طریق چشم منقلب می شدند و زنها از طریق گوش.

اما اخیرا دست شان آمده که این خانمها هستند یه «جورایی» می شوند.(منقلب می شوند) البته در عالم علم و دانش از این سوءتفاهم ها خیلی پیش آمده؛ بعنوان مثال پژوهشگران، چندین قرن فکر می کردند خورشید دور سر زمین می گردد اما با کلی آزمایش و دود چراغ خوردن، متوجه شدند این زمین است که قربان صدقه خورشید می رود.

دانشمندان دلیل اشتباه خود را در تشخیص درست فرد منقلب شده، اینگونه توضیح داده اند:
"به دلیل ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم ها، قادر نبودیم میزان منقلب شدن دو جنس مخالف را در عمل بسنجیم. لذا در همین راستا سرکار خانم «سحر قریشی» بعنوان سفیر علمی به استادیوم ابوظبی اعزام شدند تا ایشان لطف کرده و مورد فوق را به بوته آزمایش بگذارند. وقتی هم ایشان بوته فوق را به آزمایش گذاشتند با نتایجش نه زن و نه مرد؛ بلکه جامعه علمی کشور منقلب گردید!! در واقع، علم بعد از خانم سحر قریشی مسیرش را در جهت مخالف آغاز کرد! "
شاید بگویید در اصل ماجرا چه فرقی دارد؟ هر یک از طرفین معادله که منقلب شوند و یا هر کدامشان دور سر آن دیگری بگردد، باری به هر جهت باید تا صبح شب نشده، سر و ته این افتضاح را جمع کرد و نگذاشت کار به جاهای باریک و کثیف بکشد. البته حرف، حرف حق است و جوابی هم ندارد.

اما سوال اینجاست: چرا در سراسر جهان فقط بانوان ایرانی منقلب می شوند؟ سوال مهم تر هم این است که چرا بانوان ایرانی فقط در استادیوم ها منقلب می شوند؟! مثلا چرا بانوان ایرانی در سینماها ، متروها ، اماکن شلوغ مختلط همچون بازار و یا استودیوی برنامه های تلویزیونی همچون «دورهمی» و «خندوانه» منقلب نمی شوند؟!
در جواب باید گفت: شما در مورد توانایی «سفیرهای علمی» دانشمندان چه فکری کردید؟ و یا از آنها چه توقعاتی دارید؟ فعلا تا همین جایش را داشته باشید که فورد کاپولا مرد بوده یا زن و به چه میزانی منقلب می شده؟ تا در فرصت های بعدی، جزئیات بیشتری از این کلاف سردرگم و مشکل بزرگ کشور حل شود!

توضیح: منقلب شدن در فرهنگ لغات= دگرگون شدن،حالی به حالی شدن، واژگون شدن، ناراحت گشتن، آشفته شدن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    3 0
    اوووووووووووووووووووووووووووووووووف