تسنیم نوشت: مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که هنوز با مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالباتش به توافق نرسیده است.

غلامرضا عنایتی در مورد خبر توافقش با باشگاه استقلال اظهار داشت: برخلاف خبرهایی که منتشر شده است من تا الان با مسئولان استقلال در مورد پرداخت مطالباتم به توافق نرسیده‌ام. متأسفانه آقای افتخاری یک مصاحبه انجام داده است و مطالبی را گفته که به شدت به من برخورده است. همیشه سعی می‌کنم احترام افراد را نگه دارم، ولی اگر بی‌احترامی ببینم، این موضوع برایم قابل تحمل نیست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: من روز شنبه به همراه وکیلم به دفتر باشگاه استقلال رفتم و یک ساعت پشت در بودیم. آقای افتخاری حتی به خودش اجازه نداد که از دفترش بیرون بیایید و این درحالی است که حساب من به خاطر باشگاه استقلال مسدود شده است. آنجا حتی به ما یک چای هم ندادند، چه برسد به اینکه برخورد خوبی داشته باشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آقای افتخاری مصاحبه‌ای انجام داده و گفته است که من ملاقاتی با عنایتی نداشته‌ام. این در حالی است که بنده پشت دفتر ایشان نشسته بودم و به خودشان این زحمت را ندادند که از دفتر بیرون بیایند. من باید به آقای افتخاری بگویم تا جایی به شما احترام می‌گذارم که بی‌احترامی نبینم.

عنایتی در پایان تصریح کرد: اگر تا چند روز دیگر تکلیف حق و حقوق من مشخص نشود و پولم را دریافت نکنم قطعاً به صورت قانونی اقدام خواهم کرد. ما تا الان هیچ توافقی با یکدیگر نداشته‌ایم.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =