چند و چون تنبیه دانش‌آموز لرستانی و واکنش آموزش و پرورش/ عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، صبح امروز تصویری در فضای مجازی استان لرستان مبنی بر ضرب وشتم یک دانش آموز در دبستان انوشیروان رضایی روستای کهریز قدیم خرم آباد منتشر شد.

بعد از انتشار این خبر آموزش و پرورش استان لرستان اعلام کرد که پیگیر ماجرا بوده و دقایقی بعد از طریق یکی از رسانه‌ها در کمال تعجب اعلام کرد که رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو به مدرسه رفته و پیگیری کرده است و چنین موضوعی رخ نداده و اصلا مدیر مدرسه چنین دانش آموزی را نمی شناسد!

پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد اما چیزی دیگر را روشن کرد و آن هم اینکه این اتفاق رخ داده و هویت دانش آموزی که مورد ضرب و شتم هم قرار گرفته مشخص شده است(صوت مصاحبه موجود است).

تنبیه

تائید ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر از سوی آموزش و پرورش

بهمنیان در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، در خصوص ضرب و شتم دانش‌آموز نوجوان خرم‌آبادی توسط مدیر مدرسه اظهار داشت: پس از آنکه عکس‌ ضرب و شتم این دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد، سریعا در این خصوص پیگیری کردیم.

وی افزود: مدیر مدرسه را به آموزش و پرورش ناحیه دو احضار کرده و نامه عزل وی از مدیریت مدرسه را نوشتیم، همچنین مدیر خاطی جهت برخورد به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد با اشاره به اینکه این قضیه صحت دارد، تصریح کرد: طبیعی است که برخی این عمل را تکذیب کنند، اما در حقیقت این حادثه اتفاق افتاده و ما از این چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان نمی‌گذریم.

آموزش و پرورش که در مصاحبه قبلی خود با یکی از رسانه‌های خاص از اساس موضوع ضرب و شتم را تکذیب کرده و گفته بود مدیر مدرسه اصلا چنین دانش آموزی را نمی‌شناسد، اما بعد در گفت‌وگو با همان رسانه دوباره اعلام کرد که هیئت تخلفات آموزش و پرورش در حال بررسی ماجرا است .

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =