۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷

یک گروه زیرزمینی را که کلیپ پر می کرده اند و در شبکه های تلویزیونی خارج از کشور پخش می کردند در مشهد دستگیر کرده اند. تا این جایش خیلی خبر مهمی نیست. اتفاقی است که معمولا رخ می دهد. کسی هم از شنیدنش تعجب نمی کند. ناگفته پیداست چنین اعمالی در جمهوری اسلامی جرم محسوب می شود و کسی که در این سرزمین زندگی می کند یا از سر اضطرار و یا از سر اختیار باید به این قوانین گردن نهد.

اما مشکل نه در نفس این ماجرای تکراری که در نوع خبر رسانی است. روزنامه خراسان خبر را با شرح و تفصیل منتشر کرده. از آن خبرهایی که احتمال می دهم خود نیروی انتظامی تهیه کرده باشد و در اختیار روزنامه قرار داده باشد. خبر کاملا حرص درآر است. به همین خبرآنلاین خودمان هم که مراجعه کنید و کامنت ها را ملاحظه بفرمایید متوجه منظورم می شوید. طوری خبر را تنظیم کرده اند که گویی یک تیم تروریستی خطرناک را که قصد داشته اند در یک عملیات مخوف نصف ایران را بفرستند روی هوا توسط نیروهای جان برکف امنیتی منهدم کرده اند. چنان از کشف و بررسی های دقیق سخن گفته شده که انگاری چه چیز پیچیده ای را گره گشایی کرده اند. جوری گفته اند مجرمان کانه ابوبکرالبغدادی را کت بسته برده اند اوین. من نمی خواهم اشتباه و کارخلاف و غیرقانونی جوانان کلیپ پرکن را توجیه کنم. از آن خزعبلی که آن ها به آن می گویند موسیقی حالم به هم می خورد و طاقت یک ثانیه شنیدن آن اباطیل و دیدن آن صحنه های مضحکی که به اسم کلیپ تحویل خلق الله می دهند را ندارم. اما در دستگیری این بندگان خدا هیچ حماسه ای هم نمی بینم. آن ها بچه های همین آب و خاکند. بچه هایی که ما درست تربیتشان نکرده ایم. موسیقی درست و خوب را کجا باید بشنوند و ببینند که دنبال این جنگولک بازی ها نروند؟ در تلویزیونی که موقع پخش تار و سه تار گلدان و خرزهره نشان می دهد؟ در فرهنگسراها؟ ممکن است بگویید این ها که وظایف پلیس نیست. پلیس باید با قانون شکنان برخورد کند. حق با شماست.فرض بر این که خلاف کرده اند. تجاوز به عنف و قاچاق و قتل که نکرده اند که این گونه درباره دستگیریشان حماسه سرایی می کنیم و عرض آن ها را به باد می دهیم. دیگر این که این همه تاکید بر هوشمندی و سرعت عمل در دستگیری آن ها چه معنی ای دارد؟ مردم این خبرها را با خیلی چیزها مقایسه می کنند و فی المثل از خود می پرسند چرا این ماموران هوشیار و دلسوز یک کیف قاپ شرور را که جان و مال و ناموس مردم را در روز روشن تهدید می کند به این سرعت دستگیر و راهی زندان نمی کنند. و یا فلان دزد بیت المال را و یا بهمان سیاستمدار دروغ گو و تهمت زن را. اگر می توان به این پرسش ها پاسخی معقول و قانع کننده داد من با آن خبر مشکل خاصی ندارم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 142
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    احسنت
    • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 10
      من نمیدانم کدام گروه را دستگیر کرده اند و چه سبک و سیاقی در ساخت موسیقی و کلیپ داشته اند، اما شما هم اسیر قضاوت کردن و ارشاد دیگرانید به شیوه خودتان. لابد فرهنگسراهای ایده آل شما تار و سه تار اجازه ظهور دارند و سایرسلیقه ها چون جزء "خزعبلات" هستند واز طرف کسانی "که خوب تربیتشان نکرده ایم"اجازه بزوز ندارند. حداکثر لطفی که میتوانیم در حقشان کنیم این است که دستگیرشان نکنیم. شعبه دیگری از اعمال سلیقه را به جای آزاداندیشی جا نزنیم
    • گیلانی A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      7 1
      خدائیش دمت گرم
    • عثمان A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      9 2
      دوستان میتوانند به جای کلمه احسنت ازکلمه آفرین پارسی هم استفاده کنند.
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      3 1
      اشتباهی منفی دادم. عذاب وجدان گرفتم.
    • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      7 2
      بابا این جوونا هم به تفریح احتیاج دارن مخصوصا تو شرایط بد کار و اقتصادی همه باید فقط برن مسجد و کلاس قرآن؟ بزاریم اینها هم زندگی کنند همه جا نباید زور گفت
    • بی نام DE ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 2
      واقعا بی نظیر نوشتی . باور نمیکردم یکی اینطوری حرف دلمو بزنه تو این خبرگزاری های داخلی.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      6 0
      شما طاقت شنیدن این نوع موسیقی و به اصطلاح خزعبلات رو نداری دیگه چرا بهش توهین میکنی؟ شما با اون افرادی که به موسیقی سنتی ، دشتی ، پاپ ، راک از نوع یزدانی و .... علاقه ندارند و اتفاقا در فیسبوک و شبکه های اجتماعی کلی بهشون توهین میکنند چه فرقی دارید؟
    • علی A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      6 1
      احسن درست است
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 1
    سید خیلی دوست دارم انگار هرچی که من میخواستم بگم رو گفتی
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    ممنون استاد.
  • علیرضا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    درود بر شما
  • علی.ف IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 1
    دهانت گلباران .....
  • بی نام GB ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    احسنت
  • عرشیا A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    9 1
    همینو بگو واقعا این جنایتکاران بالقوه و بالفعل را باید از روی زمین حذف کرد ولی عزیزان دسته گلی که فقط مبادرت به اختلاس و الوده کردن هوای شهرها و روغنی کردن لبنیات و و و میکنند هیچ مشکلی ندارند و نباید نازکتر از گل بهشان گفت ؟؟؟ این به ان در .
  • رضا A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 1
    خیلی باحالی میدونی چرا ؟ چون حرف دل مردم رو میزنی ؟ حتی اگر گوش شنوا هم نباشه که نیست دستکم دل مردم خنک میشه
  • عليرضا IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    جانا سخن إز دل ما گفتي
  • تنگ ملستان A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    کلا تو مملکت ما اجرای قوانین واسه کسی هست ک دسش بجای بند نیست ... ولی جالب تر از همه اینه ک کاری سر این ملت درآوردن ک دقیقا با نفس کار این بچه ها موافقن ....
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    517 7
    اینا همونایی هستن که از رو اسم وفامیل کامل اخر ویدیو هپی های ایرانی رفته بودن سراغشون و دستگیرشون کرده بودن ذوق مرگ شده بودن تو چهار ساعت دستگیرشون کردن حالا این که یه خورده از جنم پلیسیشون استفاده کردن معلوم تبلیغ میکنن
  • نیما IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    بسیار عالی و منطقی نوشته اید
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    این همان پلیسی است که بزرگترین وظیفه خود را جمع آوری دیش ماهواره تعریف کرده. بیشتر از این از دستش برنمیاد ظاهرن.
  • مصطفی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    315 7
    کو گوش شنوا ... همش تو این سایتها به همدیگه این حرفارو میزنیم .....
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    احسنت
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    احسنت
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    جانا سخن از زبان ما میگویی
  • همشهری A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    231 9
    با نظر نگارنده کاملا" موافقم زندان جای این بچه ها نیست ... با تذکر و نصیحت مشکل حل میشود ضمن اینکه احتمالا" چند وقت دیگر موسیقی آنها مجاز میشود همانطوریکه خیلی از خواننده های امروز قبلا" زیرزمینی کار میکردند و حالا مجاز شدند.
  • محمد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    احسنت
  • علی A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    خدا خیرت بده که حرف دل منو با زبان و قلم شیوا بیان کردی.
  • امیر US ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    شیر مادر حلالت ....
  • بهراد IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    احسنت. حرف دل خيلي ها بود
  • امیر IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    وا مصیبتااااا
  • علی A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    کاملا درست است
  • بی نام US ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 0
    شما اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به ملت.... شاید همون خزعبلات زیرزمینی حرف دله مردم باشه....یه روز خوب میاد
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    دقیقا
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    228 3
    نویسنده نوشته است: بچه هایی که ما درست تربیتشان نکرده ایم. موسیقی درست و خوب را کجا باید بشنوند و ببینند که دنبال این جنگولک بازی ها نروند؟ باید اضافه کنم نیروهای پلیس هم دست پخت همین آموزگازانی هستند که سیاست آموزش و پرورش را تدوین می کنند. فکر میکنید آیا آنها هم در انجام وظایفشان که همانا ایجاد امنیت در بین جامعه است درست رفتار می کنند. من که جوابم به این سوئال منفی است.
  • بی نام US ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    شما به چه حقی ندیده و نشناخته قضاوت میکنی و موسیقی شون رو "جنگولک بازی و خزعبل و اباطیل" خطاب میکنی و خودشون رو "تربیت نشده"؟؟ خوب است یه نفر به شعر های شما نخوانده و ندیده بگه خزعبل و اباطیل؟؟ چرا شما مذهبی ها فکر میکنید در دنیا فقط کار شما درست است و مرجع قضاوت در مورد همه علاقه ها و سلایق عالم و آدم هستید؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      5 0
      بی نهایت لایک
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      6 0
      الکی ادای آدم های آزاد اندیش را در نیاور. جنس موسیقی ای که این جوان های کلیپ ساز عزیز کار می کنند کاملا روشنه. سلیقه نویسنده هم کاملا برای مخاطباش روشنه. کاش همه مثل نویسنده این مطلب با خودشون صادق بودند. اتفاقا ارزش کار آقای موسوی در همینه که می گه سلیقه من با این چیزا جور در نمی آد ولی از حق دفاع می کنم.
    • بی نام DE ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 0
      جناب نویسنده عزیز ؛ خوب هستش این رو یاد بگیریم که اگر نظری در مورد مسیله ای داریم اون رو بدون توهین و واژه های کف خیابانی عرض کنیم. اوکی شما خوشت نمیاد از این آهنگ ها و موسیقی اما آیا درست که توهین شه؟؟؟ اینطوری ممکن هستش که یکی هم از کارای شما خوشش نیاد به این دلیل که از شما خیلی بیشتر عالم و داناتر هست آیا درست که بیاد به شما و کاراتون توهین کنه؟ شاید شما درک و بینشتون از خیلی ها در حیطه موسیقی و ... بالاتر باشه اما بازم درست نیست اینطوری
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    320 4
    کاش دزد خونه ما هم با همین پشتکار پلیس پیدا میشد :
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      3 0
      اندازه یه ناهار خوردن رفتیم خونه یکی از فامیلا توی اهواز...یه ماشین لباس شویی و یه توستر و ال ای دی روی باربند بود که داخل نیومد...گذاشتیم جلو آیفون توی یه ربع آقای دزداومد و ال ای دی و توستر برد...ساعت 3 ظهرانگار بو کشیده بود.بعد پلیس اومده میگه لیسانسه فلافل فروشی میکنه مردم مجبورن دزدی کنن
    • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 0
      ایضا دزد پراید من که تمام زندگیم بود
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    آخ گل گفتی دمت گرم
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    عالی بود .
  • وحید EU ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    حرف حساب
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    دمت گرم
  • بی نام EU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    287 3
    والا آمریکا هنگام دستگیری اسامه بن لادن هم اینقدر ذوق نکرده بود که این آقایان .
    • ایمان US ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      0 0
      دستگیرش نکرد. کشتش
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    هه هه هه خبر،خيلي قشنگ كفتي
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 0
    درود بر شما.واقعا من نمیدونم چرا جرمهایی که واقعا جرمه مثل دزدی موتورسیکلت که در یکی از شهرای جنوبی تا خرداد ماه امسال 53 موردش گزارش شده بدون هیچ ردی از سارقین اینجور پرونده های باز دارن؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    این ها از ابوبکر بغدادی بدترند،بابا در این کشور ارامش میخواهیم این افراد افراد جامعه را منحرف می کنندو باید گردن زده شوند
    • امیر A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      379 9
      شفای عاجل
    • آراني A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      3 2
      خداوندا كمي عقل عطا فرما
    • ناجی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      2 1
      با این حساب کل مردم جهان فاسدند
    • زیکو IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 1
      گردن زدن ؟؟؟ جناب قاضی یه مقدار آرام بخش میل بفرمایید
    • بی نام FR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      3 2
      نظری نمیدم؛تعداد منفی ها همه چیز رو مشخص می کنه
    • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      4 1
      خدایا ازدست این بی نام عزیز به تو پناه می آورم
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      2 3
      فکر کنم این کامنت را خود ابوبکر بغدادی گذاشته خخخخخ
    • احمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      2 1
      آقای بی نام لطفا تعداد مثبت ها و منفی ها رو ببین. جامعه با شما نیست اگرچه به عنوان یک اقلیت مورد احترامی
    • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      5 2
      تو با اين تز گردن زدنت نكنه خود ابوبكر بغدادي هستي؟
  • ... A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    175 5
    دوست من اینا که عرضه ی کارهای بزرگ رو ندارن.فقط بلدن سربسر تعدادی جوان جویا ی نام بزارن که ازهردری رانده شدن.چرا نمیرن جلوی باندهای قاچاق روبگیرنوهزاران چرای بی جواب.تعجب نکنید که حال وروز این مملکت اینجوری شده.این دوستان برای اینکه اضافه کاری گرفته باشن وبگن که کاری کردن دنبالاین جور کارها می افتن....
  • حسین A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    135 4
    بخدا منم وقتی این خبرو در خبرآنلاین خوندم همین چیزا به ذهنم خطور کردالبته متنش در سطح خودم بود
  • بی نام EU ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    احسنتتتتتتت
  • فامیل نزدیک A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    109 4
    راست میگی به خدا سید. مردم خیلی چیزها رو میفهمن. تورو جون امواتشون اونایی که اینطوری خبررزسانی میکنن گوش مردمو مخملی فرض نکنن. گذشت اون دوره ای که....
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    آفرين.البته از روزنامه خراسان هم بيشتر از اين انتظار نميره
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    91 2
    به نکته خیلی خوبی اشاره کردی این حرکات به نظر من یه جور چاپلوسیه
  • احمد بیطرف IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    77 14
    هزاران درود بر شما. بسیار سپاسگذارم که کاملا غیرسیاسی و منطقی در این مورد قلم زدید. البته نگارشهای پیشینتان متاسفانه رنگ و بوی جهت دار بودن را از هر نظر به خواننده القا میکرد. دگربار سپاس بسیار توراست
  • حميد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    خيلي رسانه اي نشه دو روز ديگه ولشون مي كنند.
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 4
    خوب بود به غیر آنجا که گفتید بد تربیت شان کردیم. مگر چکار کردن که بی تربیت باشن؟ واقعا بابا شمام خیلی باحالی
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 2
    اگر نیم درصد اولویت نیروی انتظامی در جمع آوری ماهواره دستگیرکردن عوامل کلیپ هپی در تهران اونهم در چند ساعت وآخریش هم در مشهد برای دزد و قاچاقچی مواد و مفاسد بود ... چی میشد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 2
    دمت گرم . بلاخره دوکلام حرف حساب زده شد .
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    دمت گرم سید جان .
  • ali A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 2
    مثل همیشه دروووووووووووووووووود بر نویسنده فهیم.
  • محسن ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 7
    در مورد اينكه چرا مأموران نيروي انتظامي به اين سرعت يك كيف قاپ يادشرور را دستگير نميكنند بايد عرض كنم كه اشتباه مي كنيد، هم كيف قاپ ها را دستگير ميكنند و هم شرورها را اما نه حقوق كافي ميگيرند و نه امكانات مدرن براي مقابله با اشرار را دارند. گذشت آن زمان كه برادران پاسدار و ايثار گر جانشان را كف دستشان مي گرفتند تا با اشرار و دزدها و قاچاقچي ها مبارزه كنند،زماني شد كه گفتند مملكت نيروي انتظامي دارد و نيازي به مداخله شما نيست. حالا ديگر انها كه نه به دنبال مقام بودند و نه پول و نه شهرت رفتند و دوره دوره كساني شده كه بيشتر به دنبال اسم در كردن و خودنمايي و پول و مقام اند برادر. ثانيا مگر دستگيري عده اي كه بر ضد فرهنگ اين ملت فعاليت مي كنند كار كوچكي است! خوب به نظر من همين هم جاي تقدير دارد اما بدانيد آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت.
  • کاوه روستافر IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    درود بر شما از نوشته زیبایتان لذت بردم منم با شما موافقمسالهاست که با موسیقی مشکل داریم ایکاش با شیشه و کراک و مواد مخدر هم با همین سرعت مبارزه میکردیم
  • مروان IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    80 22
    درود عبدالجواد
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      65 17
      جانا سخن از زبان ما میگویی
  • بهزاد A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    100 9
    خبرآنلاین بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا هم نه. کاملا معلومه که زوج و فرد اداره میشه. یه وقتایی دست روشن فکراست یه وقتایی دست اصول گرا ها.
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    73 15
    هزار آفرین
  • رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    145 3
    چندي پيش دزدي وسايل داخل ماشين رو دزديد واز طريق دوربين همسايه تمام مراحل دزدي به كلانتري داده شد وشناسائي هم شد كه قبلاً در يكي ازشهرك هاي غرب مشهد سابقه دارد اسم ومشخصات آن موجود استولي هنوز دستگير نشده است وميگويند ميگيريمش.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    77 16
    احسنت به شما سید جان
  • ... IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    کلا این آقا نظرات مردم رو میخونن و طبق نظرات یه مقاله ای مینویسن که مردم خوششون بیاد
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      1 2
      چیزی که مردم ازش خوششون نیاد به چه دردی می خوره ؟
    • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      2 2
      مگه نه اینکه این مردم همون کسایی هستند که از اون راس هرم مسئولین گرفته تا انتهاش همه و همه ادعای خدمتگذاری دارن...پس باید طبق نظر همین مردم رفتار کرد ...این مردم از خارج از مرزای این کشور کامنت نمیذارن که تافته جدا بافته باشن ، همشون توی همین مملکت هستند...
    • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      1 0
      فکر کردی کسی که مقاله ای می نویسد باید ابتدا ارتباط خود را از عالم هستی کاملا قطع کرده و در اطاق ایزوله شده ای قرار گیرد سپس ورد اجی مجی لاترجی را بخواند تا موضوع مقاله تعیین شود و در انتها مقاله خود را کامل کند؟... داداش خواستی حرفی بگی ..فنگ گفتی. آره
  • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    97 19
    دو کلمه حرف حساب . . . دست شما درد نکنه .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    65 20
    دم شما گرم
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 2
    نيروي انتظامي فقط دنبال كارهاي بيخطره كه راحت انجام بشه و بر هركدام هم كلي جارو جنجال به پا ميكنه .... يكي از كاراي مرسومش هم حجاب خانمهاس كه هم خيلي سرش جارو جنجال ميكنه هم اينكه خيلي خودش رو در مجلس لوس ميكنه كه مثلا ما خيلي با غيرتيم ... يكي نيست بگه برادر من اگه خيلي با غيرتي جلو اين موادي ها رو بگير كه داره نسل ايراني رو زمين گير ميكنه ....
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    88 18
    لاییییییییییییک
  • قول سدید A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    این نوع ارائه چهره قاطع و قدرتمند از پلیس از وظایف رسانه ها و در راستای مصالح ملی است و جنبه ی بازدارندگی از جرم دارد به خصوص در مورد جرایم منافی اخلاق چون مخفی تر و وسوسه انگیز تر است و معمولا دست پلیس به مجرمان نمی رسد لازم است که دوز وحشت و شدت عمل را بالاتر ببرند تا برای کسانی که استعداد این جرایم را دارند بازدارندگی روانی داشته باشد یعنی کاری بکنند که قباحت این اعمال را بیشتر نشان دهند ضمنا اشتغال به موسیقی حتی حلال مضر است با این حال از حرفتان خندم می گیرد که می گویید موسیقی سالم را از کجا پیدا کنند پیدا کردن موسیقی به راحتی یک کلیک تو اینرنته البته جنون موسیقی که بعضی بهش دچارن یه بیماریه و نمیشه رضایت این افراد رو تامین کرد
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    87 24
    آفرین بر آقای موسوی.
  • یاشار A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    280 4
    وقتی خاوری باتریلر پولارو برد اونموقع چرا حماسه سازی نکردنو سریع السیر دستگیرش نکردن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    ایول
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 2
    افرین گل گفتی
  • naser IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    12میلیون منو تو روز روشن زدن بعد میرم پیش آقایون عوض همه چی میگنن پیش اومده دیگه دنبالش نباش پیدا نمیشهبعد خبر این جونا رو با چنان آب و تابی پوشش میدن به قول دوستمون انگار کی رو گرفتن
  • حاجی A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    حرف منطقی جواب نداره
  • سیداحمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    درست گفتی.... خصوصا آنجا که به عملکرد رسانه میلی در نشان دادن سقف و کف و دیوار بجای سازها انتقاد کردی به نظر من درست و بجا بود..... باید از افراط و تفریط جلوگیری کرد
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    جانا سخن از زبان ما ميكويي
  • ع نوروزي A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    اي كاش نيروي انتظامي اين حركت حماسي را براي دزدي ها خودرو و كيف قاپ در مشهد كه روز به روز زياد مي شود هم انجام ميداد
  • بی نام RO ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    من خودم از طرفداران موسیقی زیرزمینیم.
  • م ق US ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    آقای موسوی، شما چرا در همه امور فقط هی اشکال می گیری؟ اگه خیلی کار بلدی راه حل ارائه بده.
  • بی نام RO ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    تا حالا 3بار دزد خونه ، ماشین و مغازه ما رو مورد عنایت قرار داده اما.........هیچ که هیچ
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    هزاران افرين بر نويسنده اين متن. اما كيست كه بشنود.
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    کلن این مملکت همینه خوب میفرمایی طرف جون چیکارکنه میری مغاره میزنی باید7خان روبگذرانی یکی ازخانهای بزرگش اماکن است که فقط دنبال بهونه میگردند که هرجوری شده سرکیسه ات بکنند اونهایکه جوازکسب گرفتند میدونندمن چی میگم هرکاری توی این مملکت میخواهی شرافتمندانه بکنی چوب لای چرخت میگذارن دیگه ازوزیرعلوم بهترکی هست خوب معلوم بااین سختگیری هاتون آمارجرم جنایت اعتیادفحشا روزبروزبالاترمیره من نوعی جایی را اجاره کردم کارتولیدی چوب راه انداختم هرروزیکی میادحق حسابشو میخوادشهرداری ااصناف دارایی اداره اماکن میگم بابا باچوب داریم لوازم درست میکنیم لوازم برقی که نیست بگی تاییدیه استانداردمیخواد یاچیزی که خطرآفرین باشه هیچکس هم اندازه اداره اماکن نیروی انتظامی اذیت نمیکنه میخوام برم یاکلاهبرداری کنم یادزدی
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    در شهری که اجازه برگزاری کنسرت و کلاسهای آموزشی موسیقی غیر مجاز است انتظار موسیقی زیرزمینی هم زیاد خواهد بود.
  • م ع ح IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    هرچند که نگاه از بالا بود و نوع نوشته کمی مغرورانه ولی با کلیت نوشته موافقم
  • روزبه A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    راستی قضیه مداح هفت تیرکش به کجا رسید؟
  • محمدامین A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    اقا یکی به من بگه بالاخره ابوبکر البغدادی در مشهد دستگیر شده یا نه .من هرچی مطلب رو خوندم نفهمیدم.
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 3
    خاوری کجاست
  • عباس A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    جناب اقای پلیس آگاهی یازده ماهه که خونه منو دزد زده و دوربین مدار بسته خونه یه کلیپ کامل از این دوتا دزد تهیه کرده اما هنوز پیدا نشدن بعد یازده ماه. باور کنید منم شهروند ایرانم و اون طلاهای سرقتی همه سرمایه من و زنم بودن
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    خدمت آقای موسوی باید عرض کنم این که شما از این نوع موسیقی خوشت نمیاد دلیل نمیشه به اون حمله ور بشی و فقط موسیقی ای که خودت دوست داری رو موسیقی درست وسالم بدونی برای من همین که این نوع موسیقی شادم میکنه و باعث میشه برای دقایقی فراموش کنم کیم و کجا هستم برام کافیه......افتااااد
  • عل ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 3
    افرين
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    چقدر تو اين مملكت همه راححت همه رو محكوم ميكنن حتي نگارنده مقاله اين نوع موسيقي رو خزعبلات خوانده.. شايد عده اي اين موزيك رو دوست داشته باشن.. انسانهاي بدي شده ايم البته اين رو يادتون باشه كه خود كه خود كرده را تدبير نيست
  • احضارشده IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    ببین ببین به من دستبند نزن...
  • رحمان IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    راست میگن شبکه پخش مواد مخدر رو جمع کنن
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    مرسی آقای موسوی
  • شلا A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    راست میگه باورکنید تیترو که دیدم فک کردم یه تروریست عرب رو دستگیر کردن
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 1
    اعدام کنید همه شان را اعدام کنید
  • بی نام US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    نمیدونم این ادما که وصل میشن به یه جا دولتی واقعا چرا نیابد از خود این ملت باشن ؟ همه جا دنیا دولت هست تا ملت اسایش بیشتر داشته باشن نه مانع اسایش و ازادی مردم بشه... خیلی از مردم داخل مشهد به خاطر فشار های عجیب غریب برخی مسئولین واقعا کارشون از احساس تنفر هم نسبت به این افراد گذشته با کمی پرس و جو میشه کاملا خط اصلی فکر مردم متوجه شد... باعث تاسفه بدونی مردم نمیخوانتو هزارتا حرف حق پشتت هست و بازم برای قدرت همه ادمارو نادیده بگیری...ما قبل از هرچیزی انسانیم ، تفکری داریم و عملی داریم و اخر هرکس توو قبر خودش خاک میشه ... عجیب روزگاریه توو این کشور عجیب 1
  • بیطرف EU ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 0
    درمنطقه ای که ما زندگی میکنیم بقدری گاوو گوسفند میدزدندانهم گله گله که شنیدنش برای ما یک کار عادی شده ولی خبراز دستگیری دزدان انها نیست اما در مسیر یک افسر پاسگاه را سوار کردم دردلهایی برام تعریف کرد که ششماه درکمین بودیم تادزدان کابلهای فشار قوی را بگیریم باچه زحمتی دستگیرشان کردیم اما بعد از مدتی ازاد شدند و چیزهایی تعریف کرد که نمیشود اینجا گفت یعنی شما پخش نمیکنید وگوش شنوایی هم وجود ندارد ولی فکر نکنم این باباهارا ازادکنند احتمالا 20و30هم خبرشرا پخشکنند چون کار ضد فرهنگی کرده اند و وزیرفرهنگ ووو
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 2
    یک خاطره ای رو براتون بگم شاید بد نباشه. اون زمان که از ترس مواد فروش ها جرات نمی کردیم بچه هامون رو بفرستیم پارک پسر منهم با تعدادی از دوستانش از اینترنت ریتم می گرفتن و خودشون روش شعر میذاشتن و می بردن استودیو تنطیمش می کردن و سرشون به اینکارها گرم بود. درسته که کارشون ارزش موسیقیایی نداشت ولی عاملی شد تا از محفل های مواد مخدر دور بمانند. کم کم هم اینرا رها کردند و الان که بزرگ شده اند مشغول کارهای خودشان هستند.
  • puria IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    زورشون به همین بدبخت ها ها میرسه واقعا
  • الف A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    نویسنده گرامی از این جوانان دفاع کردید و بجا هم بود و دستتان درد نکند، اما چرا می گویید آنها درست تربیت نشده اند که به این جنگولک بازی ها گوش می دهند؟ مگر تربیت درست و صحیح تنها این است که نوع خاصی از موسیقی را بپذیریم یا حتی به عقیده و دین خاصی باور داشته باشیم؟ این حرف که باز هم مصداق خود را حق و حقیقت دانستن است، تنها کمی احترام برای دگرباشان کنار گذاشته اید. با این حال باز هم دستتان درد نکند، کسان دیگر همین احترام را هم دریغ می کنند. دوم اینکه نیروی انتظامی هم ناچار است این طور واکنش نشان دهد، چون اگر این کار را نکند فلان منبری یا روحانی مسئول یا غیرمسئول آنچنان می کند که افتد و دانی
  • مهدی ی ی A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    خدا خیرت بده. حرف دل خیای ها رو زدی
  • میلاد A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    یه جور عجیبی به دلم نشست این متنت سید...
  • مازيار DE ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    بابا عمليات
  • بی نام A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    2 1
    الان داشتم فیلم خبری ادوغان که به مقبرهی اتا ترک می رود را تماشا می کردم اینها اسلامی هستند .موسقی دارن حجاب دارن ولی نمی ریزند مقبره ی کسی را خراب کنند ما خیلی خیلی عقب هستیم .ولی اشک ریختم .و به خودم گفتم اتا ترک با انگلیس در نیفتاد وگرنه مقبره ی اون هم خراب میشد .در عرض چند سال 16 اقتصاد جهان شده ترکیه وما بدبخت
  • اناهیتا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    به فکر شغل ومسکن برای جوانان وزنانی که شوهرانشان به دنبال زندگی جدید رفته اند باشید
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    تيتر خبر مناسب خبر نيست...
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    ضمن تاييد متن نگارنده تو نكته را ياد آور مي شوم 1 شرط تحقق ظرفيت هاي بالقوه و حقيقي هر انساني در مرحله اول در گرو تقويت امنيت رواني آن جامعه است لذا ضروري در اين زمينه تدبيري انديشيده شود 2 براي كاهش رفتار ناخوشايند بهترين شيوه استفاده از رفتارهاي جايگزين خوشايند است
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    تیتر عالیه
  • ایرانی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    احسنت از صبح وقتی این را خواندم فکرم رفت به کدام خواننده مشهور بابا دست بر دارید انقدر در این دولت سنگ اندازی نکنید در اجتماع جانانی را میبینم که برای یک لقمه نان چه خفت هایی را تامل نمیکنند کمی بخود نگاه کنیم و ببینیم چه بودهایم حال چه میکنیم چون تیغ بدست اری مردم نتوان کشت نزدیک خداوند بدی نیست فرمشت
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    1 1
    هنوز هم در رسانه میلی تصویر تار و سه تار و ... نمایش داده نمی شود و آن را حرام می دانند.. پس ببخشید این سرودهای ملی و حماسی و ... را با چی ساختند پس؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 1
    خیلی به به و چه چه الکی نکنین
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    1 1
    پلیس و قوه قضاییه ما باید مردم بهش نمره بدهند نه مسولان واقعا مردم از عملکردشان ناراحتند دادگاهها را ببینید چه اوضاعی است وخدمت رسانی پلیس هم که مردم دارند میبینند باز هم هی به خودشان سلام میکنندآدم نمدونه چی بگه
  • علی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    1 1
    مسئولین محترم فکر میکنید این بچه ها پس از آزاد شدن دیگر میتوان جلوش را گرفت من مدتی در یکی از زندان ها استان .....بعنوان پرستار مشغول به کار بودم به چشم خودم میدیم جوان ها را که وارد زندان میکردند اولش خیلی مظلوم بودند واقعأمثل بید میلرزیدند موقع خروج تمام ترس شان ریخته بود بقول افسر نگهبان موش میان شیر میرند
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    10 1
    الحق که حق را گفته اید. ممنون
  • همسایه متهم A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    4 1
    من همسایه متهم هستم. اولا که بنده خدا راننده وانته، این جوری که خبرنگار گفته صحیح نیست. بعدش هم زنش از رفتار شوهرش ناراحت بوده و او را لو داده است.بنابراین یا منبع خبری خبرنگار اشتباه بوده است یا دروغ گفته...
  • فرشاد A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    2 13
    استاد خبرنگاران و کارکنان محترم بی بی سی به شما سلام می رسانند
  • رضا IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 1
    کاش دزد ماشین ما هم به همین سرعت دستگیر می شد. متاسفانه بعد از گذشت دو سال هنوز با خط واحد رفت و آمد می کنیم
  • مانی A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    سیدجان مدتی است مطالبی که می نویسی به دلم نمی نشینه... کمی رنگ و بوی محافظه کاری و خودشیرینی می ده.....مثل مطلبی که در حمایت از ادبیات رییس جمهور نوشته بودی...
  • محمد A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    خودمانیم ها خودت هم شیطون از این قاعده استفاده کردی چنان نوشتی لبوبکر البغدادی که گفتیم ببینیم خبر چیه؟ نگو خودتم از قاعده بزرگنمایی و انحراف افکار استفاده کردی