سید شهاب الدین چاوشی با تاکید بر ضرورت کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : در شرایط فعلی یکی از مهمترین مشکلات کشور، موضوع کارآمدی نظام است و هیچ کس در اینکه منابع غنی و متنوعی در کشور موجود است تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان سمنان که صبح امروز در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد با ذکر این نکته که اشتغال و کارآفرینی از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد، گفت: امروز کارآمدی نظام جمهوری اسلامی با ضعف عملکرد برخی از مسئولان زیرسئوال رفته است و من معتقدم امروز هر کمکی برای رونق تولید و اشتغال نوعی مجاهدت جدی و شمشیر زدن در راه خدا محسوب می شود.
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان سرشار از فرهیختگان و چهره های بزرگ عرفانی، فقهی و علمی است که در ادوار مختلف منشا خدمات و برکات فراوانی برای کشور بوده اند.
چاوشی اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در معرض آزمونی بزرگ و جدی با نام آزمون کارآمدی قرار دارد.
وی با یادآوری تلاش های شهید مطهری و شهید بهشتی برای کادر سازی در بدنه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی شهید مطهری در سالهای پیش از انقلاب این بود که اگر انقلاب اسلامی به پیروزی برسد کشور با کدام کادر و نیروی انسانی مدیریت خواهد شد.
چاوشی در ادامه سخنان خود افزود: منافقان در سالهای نخست پس از پیروزی انقلاب برای آسیب رساندن به حرکت انقلاب اسلامی، مغزهای بزرگ متفکر انقلاب همچون شهید مطهری و شهید بهشتی را هدف قرار دادند.
چاوشی با تمجید از نقش شهدای والامقام ایران اسلامی و توانمندی این بزرگان در عرصه اجرایی و اداری کشورگفت: قطعا اگر امروز امثال شهید باکری و شهیدهمت در میان ما بودند کار به جایی نمی رسید که امثال بنده عهده دار مدیریت استان سمنان شوند.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه افرادی که اینگونه مسئولیت ها را می پذیرند باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشند اظهار داشت: بنده نیز مانند علما و روحانیون دغدغه کارآمدی نظام دینی را دارم و معتقدم با تلاش و جدیت می توان حکومت دینی را روسفید کرد.
چاوشی افزود: در شرایط فعلی یکی از مهمترین مشکلات کشور، موضوع کارآمدی است و هیچ کس در اینکه منابع غنی و متنوعی در کشور موجود است تردید ندارد.
وی گفت: تحول اداری در استان نیازمند مساعدت همه قوا بویژه مجلس شورای اسلامی است و بنده برای دستیابی به این هدف مصمم هستم.
وی با بیان اینکه امروز کارآمدی نظام جمهوری اسلامی با ضعف عملکرد برخی از مسئولان زیرسوال رفته است گفت: معتقدم امروز هر کمکی برای رونق تولید و اشتغال نوعی مجاهدت جدی و شمشیر زدن در راه خدا محسوب می شود.
استاندار سمنان با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال در کشور اظهار کرد: اشتغال و کارآفرینی از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری بیش از پیش فرمانداران و مدیران اجرایی استان با ائمه جمعه گفت: همه مدیران استان را موظف خواهم کرد تا در برنامه ریزی های خود با ائمه جمعه استان که دلسوز واقعی مردم هستند هماهنگ باشند.
چاوشی خاطرنشان کرد: آیندگان قطعا همانطور که در مورد حکومت های مختلف نظیر صفویان، قاجاریه و پهلوی قضاوت می کنند در خصوص عملکرد نظام جمهوری اسلامی نیز قضاوت خواهند کرد. لذا با تلاش و جهاد باید جکومت ما چهره درخشانی انشالله در تاریخ بجا بگذارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =