کاوه فلک الافلاکی، رئیس شورای کلانشهر اراک عصر روز شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کلانشهر اراک افزود:۴۵ میلیون تومان از محل ماده ۱۶ شهرداری ها به هیات والیبال و۴۵ میلیون تومان به هیات بسکتبال استان مرکزی پرداخت می شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی با یادآوری اشتغال سه هزار و ۲۴۳ نفر به صورت کارمند و کارگر رسمی، پیمانی، قراردادی و حجمی در شهرداری اراک خاطر نشان کرد: نیاز است با ایجاد امنیت شغلی و شایسته سالاری برای ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری هرچه بیشتر در کارکنان شهرداری این کلانشهر اقدام های اساسی انجام شود.
رئیس شورای کلانشهر اراک گفت: جذب بی رویه نیرو در دوره های گذشته مشکلاتی را برای شهرداری این کلانشهر به همراه داشته است که باید از این نیروها برای کارآیی و افزایش خدمت رسانی هرچه بیشتر شهرداری به شهروندان بهره گیری شود.
فلک الافلاکی با یادآوری با یادآوری مسدود شدن خیابان پیروزی اراک توسط دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر(عج) این کلانشهر افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی این کلانشهر مقرر بوده این خیابان تا پایان شهریور ماه سال گذشته بازگشایی شود.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بر اساس مصوبه امروز کلانشهر اراک یک هفته مهلت دارد وسایل کارگاهی خود را از این خیابان جمع آوری کند.
سرپرست شهرداری اراک در این نشست گفت: 235 نفر کارمند رسمی، 393 نفر کارگر رسمی، 218 نفر کارمند پیمانی، 539 نفر قراردادی مستقیم و مامور از سایر دستگاه های به صورت مستقیم در شهرداری این کلانشهر فعالیت دارند.
علیرضا بیاتیان افزود: مابقی کارکنان به صورت حجمی و شرکتی با شهرداری اراک همکاری می کنند.
سرپرست شهرداری کلانشهر اراک افزود: با پیگیری های انجام شده برای افزایش انگیزه و امنیت شغلی در بین نیروهای قراردادی کارکنان شهرداری این کلانشهر، آزمون جذب نیرو بیست و هشتم ماه جاری در بین نیروهای قراردادی این شهرداری برگزار می شود.
در پایان رئیس شورای کلانشهر اراک از معلمانی که عضو شورا بودند به مناسبت روز جهانی معلم تقدیر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =