اتصال بیش از 1000 واحد صنعتی مازندران به تصفیه خانه فاضلاب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 1007 واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران - سیدمصطفی موسوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای استان اظهار کرد 14 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال تصفیه و پالایش فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی هستند. به گفته وي هم اكنون حدود 60 درصد واحدهاي بهره بردار مستقر در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان تحت پوشش تصفيه خانه فاضلاب صنعتي مي باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی با هدف جلوگیری از بروز مشکلات زیست محیطی، کاهش آلودگی، استفاده مجدد از پسآب در فضای سبز و صیانت از محیط زیست در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شوند.
موسوی افزود: در حال حاضر 14 تصفیه‌ خانه فاضلاب موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، 8 هزار و 775 مترمکعب فاضلاب صنعتی را در شبانه‌روز تصفیه و پالایش می‌کنند.
وی بیان کرد: تاکنون 1007 واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران متصل شدند که نقش مهم و کلیدی در کاهش آلودگی زیست محیطی شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارند

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =