اجرای بیش از 75 برنامه فرهنگی، ورزشی در بابلسر

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از 75 برنامه فرهنگی ورزشی در بابلسر برگزار می شود.

 اسماعیل پهلوان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین در بابلسر با بیان اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه ورزش به عنوان یکی از مهم ترین ارکان شادابی و سلامتی جسم و روح نقش مهمی در زندگی انسان ها دارد،گفت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت ، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می آید.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر دارای 43 هیات ورزشی می باشد،تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را چهار هزار و 50نفر اعلام کرد و با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان امسال به بیش از هفت هزار نفر برسد ،اظهار کرد: در 6ماه نخست امسال تعداد 45نفر از ورزشکاران سطح شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و 143مدال توسط ورزشکاران بابلسری در مسابقات کشوری کسب شد.
پهلوان از برگزاری 68رویداد استانی و 53رویداد کشوری در 6ماه نخست امسال خبر داد و افزود: تعداد 18مدال جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران بابلسر در 6ماه نخست امسال کسب شد که تا امروز به تعداد 23مدال افزایش یافت.
وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح شهرستان هستیم،گفت: ورزش همگانی باید در سبد خانوار خانواده های بابلسری قرار گیرد و به صورت یک فرهنگ در بین شهروندان نهادینه شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت، تخصیص اعتبار از محل اعبارات مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است،گفت: پیش بینی اعتبار برای ورزش شهرستان بابلسر 15میلیارد ریال می باشد.
پهلوان با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر از محل تملک و دارایی و ماده 180 در سال گذشته 700میلیون تومان بود ،گفت: از این مقدار تنها 15میلیون تومان تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه در صورت تامین و تخصیص اعتبار پیش بینی شده پروژه های نیمه تمام این شهرستان تکمیل می شود،ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با اعتبار تخصیص یافته اسکله قایق رانی،پروژه سالن مشارکتی روستای بالااحمدکلا و بهسازی و نوسازی بعضی از پروژه ها را اجرایی کنیم.
این مسئول با بیان اینکه پروژه سالن بوکس شهرستان بابلسر یکی از مهم ترین پروژه های ورزشی این شهرستان است که به دلیل نداشتن اعتبار تا کنون به بهره برداری نرسیده است،گفت: 150میلیون تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.
پهلوان همچنین با بیان اینکه تمام تلاش ما ارتقا سطح آموزش در امر ورزش است،اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا ضمن افزایش کیفیت کار مربیان ،بحث آموزش را جدی بگیریم و فرهنگ ورزش را در جامعه نهادینه کنیم.
وی از برگزاری بیش از 75برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و افزود: چون هفته تربیت بدنی امسال مصادف با ماه محرم و صفر است قالب برنامه های ما برنامه های فرهنگی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =