تعریف و تمجید پسر مرحوم کرایف از کارلوس کی‌روش

پسر مرحوم کرایف درباره فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش اظهارات تازه‌ای کرده‌است.

به نقل از پادکست  GOLBEZAN ، یوردی کرایوف، پسر یوهان کرایوف، اسطوره فقید فوتبال هلند درباره تیم ملی و کارلوس کی روش حرف هایی زد. او گفت: «شناخت زیادی از بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایرانی، کره‌ای و ژاپنی ندارم، ولی با این حال فکر می‌کنم که مساله‌ای که در جام جهانی به سود آسیایی‌هاست، این است که تیم‌های بزرگ اروپایی شناخت زیادی از تیم‌های آسیایی و بازیکنان آن ندارند و این می‌تواند به سود تیم‌های آسیایی شود. برای مثال تمام بازیکنان مراکش در اروپا در لیگ‌های هلند و بلژیک بازی می‌کنند، ولی برای تیم‌های آسیایی این طور نیست و این غیر قابل پیش‌بینی بودن می‌تواند به سود آسیایی‌ها باشد.»

کرایوف در ادامه‌ درباره ارزیابی خود از گروه B جام جهانی 2018 روسیه، توضیح داد: ‌«اسپانیا و پرتغال دو تیم مدعی این گروه هستند. از طرفی خیلی از بازیکنان مراکش هم در فرانسه، بلژیک و هلند بازی می‌کنند و آنها هم می‌توانند خطرساز شوند. درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز باید این را بگویم همان طور که گفتم فاکتور غیر قابل پیش‌بینی بودن و ناشناخته بودن می‌تواند خیلی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک کند تا بتواند نتایج خوبی را در جام جهانی روسیه کسب کند.»

پسر اسطوره فوتبال هلند در پایان صحبت‌های خود درباره کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران، گفت‌: «من کارلوس کی‌روش از زمانی که در منچستریونایتد دستیار سرالکس فرگوسن بود می شناسم. تیم‌های او همیشه نظم تاکتیکی و سازماندهی دفاعی خوبی دارد. من این را می دانم که انتظارات زیادی از فدراسیون فوتبال و بازیکنانش خواهد داشت، چرا که اهمیت و جایگاه جام جهانی را به خوبی می داند. کارلوس کی‌روش می‌خواهد که تاثیر خوب و مثبتی را روی فوتبال ایران بگذارد و نتایج خوبی را در جام جهانی پیش رو بگیرد.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =