۰ نفر
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

میزان نوشت: مدیر برنامه‌های حمید عسکری خواننده پاپ کشور گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته صفحه اینستاگرام حمید عسکری توسط برخی هک شده و تصاویر نامربوط به حمید عسکری در این صفحه به انتشار گذاشته شده است.

رضا عسکری مدیر برنامه‌های حمید عسکری خواننده پاپ کشور درخصوص مشکلات بوجود آمده برای این خواننده در فضای مجازی گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته صفحه اینستاگرام حمید عسکری توسط برخی هک شده و تصاویر نامربوط به حمید عسکری در این صفحه به انتشار گذاشته شده است.

وی طی پیامی از سوی حمید عسکری به مردم اعلام کرد: حمید عسکری ضمن اعلام خبر هک شدن صفحه اینستاگرام خود از مردم خواسته که در ابتدا بیشتر از گذشته نسبت به امنیت صفحات خود در فضای مجازی مراقب باشند تا چنین مشکلاتی برای آنها پیش نیاید.

مدیر برنامه های حمید عسکری تصریح کرد: طی دو روز گذشته از طریق صفحات دیگر این خبر را اعلام کردیم و می خواهیم از درگاه قانونی شکایت خود را برای دستگیری این مجرم یا مجرمین ارائه دهیم.

عسکری ضمن ابراز تاسف از اتفاق هک شدن صفحه اینستاگرام خواننده پاپ کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر این حرکات و هک کردن‌ها برای فروش صفحات پر کاربر اتفاق می افتد و هک کنندگان با تغییر اطلاعات این صفحات مردمی را با قیمت های بالا به فروش می رسانند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =