موثرترین پرسپولیسی در دیدار سپاهان: حیف شد، من و مهدی چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کردیم!

پرسپولیس تهران در حالی در اصفهان و برابر سپاهان به تساوی ۲-۲ رسید که علی‌پور نمایش درخشانی در این مسابقه ارائه داد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: علی علی‌پور دو گل زد که یکی از این دو گل توسط اشکان خورشیدی داور بازی مردود اعلام شد. در آستانه بازی با الهلال عربستان شنیدن تازه‌ترین حرف‌های این مهاجم جوان پرسپولیس خالی از لطف نیست.

هرچند مساوی کردید اما به‌نظر ما بهترین بازیکن زمین بودی. توضیح می‌دهی؟
از لطف شما سپاسگزارم اما دوست داشتم پرسپولیس برنده شود. گلزنی یا موفقیت فردی به درد تیم من نمی‌خورد. این تفکری است که همه بچه‌های پرسپولیس دارند.

واقعاً؟
صددرصد بچه‌های پرسپولیس امروز به این دیدگاه رسیده‌اند که باید متحد و همدل شویم. همه بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیم موفقیت تیم را آرزو می‌کنند. آن‌هایی که بازی می‌‌کنند حداکثر تلاش خود را به خرج می‌دهند و ذخیره‌ها هم دست به دعا برمی‌دارند. این اتحاد بی‌نظیر است.

دو مرتبه از سپاهان پیش افتادید اما بازی برده را در نهایت با تساوی ۲-۲ عوض کردید.
تقریباً در کل بازی برتری داشتیم. دو گل زدیم و دو گل دیگر هم زدیم که داور مردود اعلام کرد.

یعنی گل‌های شما درست بود و داور اشتباه کرد؟
نه من چنین حرفی نزدم. کارشناس داوری هم نیستم. نمی‌دانم گل‌هایی که زدیم درست بود یا نه ولی می‌خواهم عطش پرسپولیس برای برد را بگویم.

گل خودت که داور مردود دانست، درست بود یا نه؟
باز هم باید کارشناسان داوری قضاوت کنند. شجاع (خلیل‌زاده) با بازیکن حریف در محوطه هجده قدم به هوا پرید و توپ به من رسید. وظیفه من هم گلز نی بود. ضربه‌ام را زدم و بعد هم که داور مردود اعلام کرد، بدون اعتراض برگشتم و کار خودم را دنبال کردم.

برخی‌ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس چه در دیدار با پیکان و چه همین مسابقه با سپاهان تحت تأثیر بازی با الهلال عربستان بودند.
شما اگر دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید همه ما به دنبال شکست دادن پیکان و سپاهان بودیم. برای برد هم وارد زمین شدیم و به نظرم بدشانسی گریبان تیم را گرفت وگرنه ۶ امتیاز از این دو بازی می‌گرفتیم.

به نظر می‌رسد برانکو به تو خیلی اعتقاد داشته باشد، این‌طور نیست؟
ایشان لطف دارد. من در تمرین تمام تلاش خودم را می‌کنم تا نظر آقای برانکو را جلب کنم، باقی‌اش دیگر دست خداست.

جلوی پیکان نیمکت‌نشین بودی و برابر سپاهان فیکس شدی. توضیح می‌دهی؟
شعار نمی‌دهم ولی چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه بازی کنم، فرقی نمی‌کند و تابع نظر سرمربی هستم. سعی می‌کنم هرقدر که در زمین باشم، مفید واقع شوم.

مقابل الاهلی گل قشنگی زدی. حالا انتظار می‌رود برابر الهلال عربستان هم در نقش یک گلزن ظاهر شوی.
هر مهاجمی دوست دارد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گل بزند. من هم اگر بگویم نه، دروغ گفته‌ام ولی همه مرا می‌شناسند. دوست دارم گل بزنم ولی اگر ببینم همبازی‌ام موقعیت بهتری دارد، مطمئن باشید پاس می‌دهم.

بسیاری از کارشناسان معتقدند الهلال با الاهلی عربستان خیلی فرق می‌کند. قبول داری؟
شک نکنید! ما با هر دو تیم بازی کردیم. الهلال دیواری پیش روی ماست که باید از آن عبور کنیم. این تیم قهرمان عربستان است ولی ما هم پرسپولیس هستیم؛ قهرمان ایران و به راحتی این فرصت را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از دست نمی‌دهیم.

دیدار با الهلال عربستان را چندچند پیش‌بینی می‌کنی؟
واقعاً نمی‌توان نتیجه این بازی را پیش‌بینی کرد. خیلی سخت است اما همه وجود خودمان را می‌گذاریم که مثل بازی با الاهلی از زمین مسابقه با الهلال هم دست پر خارج شویم. از همه هواداران مقیم امارات هم می‌خواهیم از ما حمایت کنند و همین‌طور طرفداران داخل کشور پرسپولیس را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

راستی داشت یادمان می‌رفت با عزت‌الله پورقاز تماس گرفتی؟
باور کنید اصلاً متوجه نشدم که عزت‌الله پورقاز روی هوا بلند شده و حواسم نبود. برخورد من سهوی بود و به همین خاطر تلفنی تماس گرفتم و از او دلجویی کردم.

کار خوبی کردی، خیلی‌ها نمی‌کنند.
من که می‌گویم قشر فوتبالیست بامعرفت است. وظیفه خودم دانستم با پورقاز تماس تلفنی بگیرم. به هر حال او هم از من بزرگتر است و هم پسر خوبی است. برایش آرزوی سلامتی دارم.

مقابل الهلال هم که طارمی حضور ندارد...

واقعاً خبر ناراحت‌کننده‌ای بود. من و همه بچه‌ها رابطه خوبی با مهدی طارمی داریم. ما دو تا چند سالی است که با هم بازی و چشم‌بسته در زمین یکدیگر را پیدا می‌کنیم. دوست دارم مهدی هم در بازی با الهلال کنارمان توی زمین باشد و واقعاً نمی‌دانم چه بگویم! خدا کند مشکل طارمی حل شود چون یک فوتبالیست خوب و ملی‌پوش و رفیق ماست.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =