ضرورت حضور افسران جنگ نرم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

رئیس ستاد نهم دی‌ماه استان چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان و افسران جنگ نرم باید با بصیرت برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان ، علی گرجی در دومين جلسه ستاد نهم دي‌ماه که امروزدر سالن جلسات سپاه ناحیه شهرکرد با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد با اشاره به ابعاد پیدا و پنهان فتنه گفت: 9دی روز فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است كه نشان داد بصیرت نافذ و تبعیت محض از ولایت‌فقیه چگونه فتنه‌های دشمنان این مرزوبوم را خنثی مي‌كند.
وی 9 دي را باعث نمايش عظمت و عزت ایران دانست و عنوان كرد: مردم ولایتمدار استان در روز هشتم دی‌ماه 88 ثابت كردند از برخی خواص، بصیرترند و مسائل را بهتر تشخیص می‌دهند و در لحظه نياز، اقدام مناسب را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند و حضور خودجوش مردم در اتمام‌حجت با فتنه‌گران و زدن مهر باطل بر آنان، تصاویر زیبایی از باور و اعتقاد مردم به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با تأكيد بر اينكه هشتمین سالگرد حماسه 9 دی به‌واسطه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس و فلسطین اشغالی و اظهارات برخی عناصر فتنه‌گر برای نجات فتنه‌گران از حساسیت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است گفت: بر همین اساس باید تلاش کرد تا این حماسه درنهایت عظمت و شکوه خود برگزار شود تا باعث وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی در مقابله با فتنه‌های دشمنان گردد.
به گفته‌ی وی به‌منظور تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌ی فتنه نباید اکتفا به‌روز نهم دی‌ماه و صرفاً یک برنامه خاص کرد بلکه می‌بایست همواره برای شناساندن ابعاد فتنه و آگاه‌سازی عموم مردم تلاش کرد.
به گفته وی ویژه‌برنامه‌ی نهم دی‌ماه مرکز استان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حاجی‌صادقی، با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.
گفتنی است برای پنجمین سال متوالی یک هفته با عنوان هفته بصیرت و میثاق با ولایت در استان چهارمحال و بختیاری نام‌گذاری شده‌است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =