بازاریابی نوین یعنی شفاف باشید تا متفاوت باشید

ما معتقدیم که راهی بهتر وجود دارد، راهی بهتر برای حضور و ماندگاری در بازار. راهی که با شفافیت، کیفیت و رفتاری صمیمی در هم آمیخته شده است. ما رسانه تجارت نوین هستیم. ما می‌خواهیم رسانه‌ای باشیم برای یک تجارت نوین.



وب‌سایت Novin به آدرس http://www.novin.com یک وب‌سایت ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال (برای مثال تبلیغات گوگل) است. ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم حضوری موثر در فضای وب فارسی داشته باشند و درآمد خود را از این طریق افزایش دهند. اما یک تفاوت اساسی با دیگر آژانس های تبلیغاتی داریم: ما بر پایه ارزش هایی که قبل از این گفته شد رفتار می‌کنیم.

نوین خدمات بسیار متنوعی را به مشتراین خود ارائه می‌دهد. در ادامه لیستی از این خدمات را به شما ارائه خواهم داد. شاید روزی شما هم به خدمات ما نیاز داشتید و فرصتی شد تا با هم همکاری داشته باشیم.

بازاریابی ربایشی یا درونگرا

  • تحلیل و تدوین استراتژی محتوا

·         طراحی وب‌سایت: اگر به دنبال یک حضور موفق در اینترنت باشید، پس طراحی یک سایت خوب یک مساله حیاتی است. تیم نوین می‌تواند در بحث طراحی سایت یک همراه حرفه‌ای برای شما باشد. تیمی که تخصص و تجربه خود را با سلیقه و نیاز شما ترکیب خواهد کرد.

خدمات طراحی سایت نوین شامل ساخت سایت و فروشگاه های وردپرسی (که معمولاً هزینه بالایی دارند) و همینطور راه اندازی سایت به کمک سرویس سایت ساز Portal به آدرس www.portal.ir (که هزینه مناسبی دارد و برای اکثر کسب و کارهای کوچک و متوسط یک گزینه عالی است) ارائه می‌شود.

  • بهینه سازی وب سایت برای کاربر
  • بازاریابی محتوا: اگر قصد داشته باشید از طریق محتوا به جذب مخاطبان بپردازید و ضمن آموزش، آنها را تبدیل به مشتری خود کنید، قطعاً خدمات نوین در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. چه به دنبال یک مجری برای بازاریابی محتوایی خود باشید و چه یک مشاور!
  • بهینه سازی وب‌سایت برای جستجو: تیم سئو نوین به شما کمک خواهد کرد تا ترافیک گوگل خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را از طریق جستجو، جذب کار خود کنید. خدمات سئو نوین شامل مشاوره و همینطور اجرای فرآیند سئو می‌شود. فراموش نکنید که سئو در کنار بازاریابی محتوا می‌تواند مثل یک معجزه برای کسب و کار شما باشد.

تبلیغات دیجیتال

نوین علاوه بر خدمات بازاریابی (ربایشی)، روش های مختلفی برای تبلیغ و دریافت بازدهی سریع هم به شما ارائه می‌دهد. در ادامه لیستی از روش های تبلیغاتی ارائه شده توسط نوین را خواهید خواند.

·         تبلیغات گوگل: یکی از سرویس های اساسی نوین، تبلیغات گوگل است. اما وقتی بحث بر سر تبلیغ در گوگل ادرودز است، ما چه تفاوتی با دیگران داریم؟ جواب ساده است: ما ادوردز را می‌شناسیم و می‌توانیم بازدهی تبلیغات شما از این طریق را چند برابر کنیم. خدمات ادوردز نوین می‌تواند شامل ساخت یا مدیریت اکانت شما شود.  

·         انتشار رپورتاژ خبری: نوین می‌تواند مجری رپورتاژ خبری شما در سایت‌های معتبر اینترنت باشد. ما از نوشتن و ادیت مقاله تا برنامه‌ریزی کمپین رپورتاژی در کنار شما هستیم و به علاوه، رپورتار در سایت‌های بزرگ را با تخفیفی ویژه برای شما ممکن می‌کنیم.  

·         تبلیغات پیامکی: یکی دیگر از خدمات نوین، تبلیغات پیامکی است. این خدمات با همکاری سامانه melipayamak به آدرس www.melipayamak.com به شما ارائه خواهد شد. یک سامانه پیام کوتاه معتبر که بیش از 5 سال در زمینه پیام کوتاه انبوه تجربه دارد و می‌تواند به شما کمک بسیاری برای رشد کسب و کارتان بکند.  

اکنون بگذارید یک توصیه ساده به شما بکنیم: تبلیغات پیامکی را جدی بگیرید. خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک های تبلیغاتی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. اما ما به چشم خود دیده‌ایم که بازدهی این نوع تبلیغات چقدر می‌تواند فوق‌العاده باشد.

  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی: اگر به دنبال بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستید، ما می‌توانیم با دانش و تجربه خود در این زمینه به شما کمک کنیم. خدمات تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام ما با همراهی وب‌سایت Didogramبه آدرس www.didogram.com به مشتریان ارائه می‌شود. یک وب‌سایت که تخصصاً خدمات بازارایابی و تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام را به شما ارائه خواهد داد. خدماتی از قبیل تبلیغات کلیکی تلگرام و ساخت ربات افزایش فالوور اینستاگرام.
  • تبلیغات ایمیلی: بازاریابی ایمیلی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای برای شما داشته باشد. و نوین می‌تواند در زمینه راه اندازی یک کمپین موفق تبلیغات ایمیلی به شما کمک کند.
  • و چندین روش تبلیغاتی دیگر شامل تبلیغات کلیکی وب، تبلیغات کلیکی موبایل، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات محتوامحور یا Native و ...

توسعه دیجیتال

  • توسعه سیستم ویپ: راه‌اندازی ویپ یا تلفن گویا می‌تواند نقشی اساسی در ارائه خدمات بهتر به مشتریان شما ایفا کند. برای این منظور، شرکت نوین یک وب‌سایت تخصصی به نام Novinvoip به آدرس www.novinvoip.com را راه‌اندازی کرده است که به صورت تخصصی به ارائه خدمات ویپ و تلفن گویا می‌پردازد. این وب‌سایت هم از لحاظ سخت‌افزاری می‌تواند نیاز شما را برآورده کند، هم تخصص کافی برای توسعه نرم‌افزاری سیستم ویپ و شخصی‌سازی آن را دارد.  

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

امیدوارم که حوصله شما از این لیست بلندبالای خدمات سر نرفته باشد و به کمک آن توانسته باشید یک آشنایی خوب با شرکت رسانه تجارت نوین و خدمات آن پیدا کنید. در نهایت از شما دعوت می‌کنم به وبلاگ سایت نوین (به آدرس Novin.Blog) سری بزنید و از آموزش های رایگان ما در زمینه بازاریابی دیجیتال، سئو، تبلیغات گوگل، بازاریابی محتوا و ... استفاده کنید. البته فقط به شرط آنکه به این موضوعات علاقه دارید یا به طور جدی قصد یادگیری آنها را کرده‌اید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738200