نامگذاری انبار نفت ناحیه بروجرد به نام شهید سرلشکر خلبان عبدالرضا کوپال

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و به منظور گرامیداشت یاد و خاطر این عزیزان ، طی مراسمی انبار نفت ناحیه بروجرد به نام شهید خلبان عبدالرضا کوپال نامگذاری و ازبنای یادبود این شهید والامقام رونمایی شد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،مراسم رونمایی ازبنای یادبود شهید خلبان عبدالرضا کوپال ساعت ۹ صبح روزشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲ در انبار نفت شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید کوپال و گردهم آمدن جمعی ازمسئولین و مردم شهید پرور شهرستان همراه بود، مهندس پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با اهداء لوح تقدیرازخانواده معظم شهید تجلیل و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر این شهید گرانقدر از بنای یادبود ایشان رونمایی شد.

مهندس بهرامی اظهار داشت : گرامیداشت یاد و نام شهداء جزو وظایف اصلی ما در قبال آرمان بزرگ و فراموش نشدنی شهیدان کشور عزیزمان ایران است و امروز مفتخریم که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، انبار نفت ناحیه بروجرد به همت همکاران ستاد و ناحیه، به نام شهید عبدالرضا کوپال مزین و نامگذاری شده است.

شهید عبدالرضا کوپال در سی و یکم تیر ۱۳۳۱، در شهر اشترینان از توابع شهرستان بروجرد به دنیا آمد. تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند. به عنوان خلبان ارتش در جبهه حضور یافت. نوزدهم دی ۱۳۵۹، با سمت معاون اسکاتران در دزفول بر اثر اصابت گلوله و سقوط هواپیما به شهادت رسید. پیکر او در زادگاهش به خاک سپرده شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =