۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

هافبک تدافعی پرسپولیس هنوز با این تیم تمدید نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمال کامیابی نیا که یکی از اثرگذارترین مهره های پرسپولیس در تاکتیک و سیستم برانکو ایوانکویچ است، از باشگاه سپاهان پیشنهادی دریافت کرده و گویا پیشنهاد طلایی پوشان به شماره 11 سرخپوشان آن قدر جذاب است که گذشتن از آن، کار هر بازیکنی نیست! در کنار این شایعات، می دانیم که کمال کامیابی نیا هنوز قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده و علیرغم نظر مدیربرنامه هایش که گفته بود به زودی به دفتر علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه می رود و قرارداد کمال را تمدید خواهد کرد، هیچ اتفاقی رخ نداده است. کمال در پایان همین فصل بازیکن آزاد می شود و می تواند بدون توجه به پیشنهاد تمدیدقرارداد پرسپولیس به تیم دیگری برود.

البته گفته می شد او در پس آن است تا برای یک سال هم شده، لژیونر شود و حتی بازی در لیگ قطر هم برایش جذاب خواهد بود اما موضوع اینجاست که قطری ها به تازگی، برای جذب بازیکن ایرانی محدودیت های زیادی قائل شده اند و از این رو، راه برای حضور کامیابی نیا در لیگ ستارگان این کشور هموار نیست.

حالا هم بحث رفتن کامیابی نیا به سپاهان مطرح شده است. بحثی که حداقل در کانال های هواداری اصفهان با شدت و هیجان خاصی دنبال می شود و سپاهانی ها امیدوارند این انتقال هر چه سریع تر صورت بگیرد تا کمربند میانی شان قدرتمند شود. کمال جدا از آن که نامش در لیست های متعدد تیم ملی دیده می شود، یک هافبک با توانایی های بسیار بالاست که برانکو روی ماندن او برای فصل بعد هم حساب ویژه ای باز کرده اما شاید شایعات به سمت دیگری برود و این بازیکن در فصل آینده، سر از سپاهان در بیاورد!


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =