1 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک خیرین به آموزش و پرورش انزلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک خیرین به آموزش و پرورش انزلی از سال 1393 تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سید حسین دریابکی گفت : این کمک ها شامل : مدرسه سازی ،تعمیر و تجهیز مدارس و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت بوده است.

وي با بيان اينکه همه انسان ها به لحاظ ذاتي علاقه به ماندگاري و کمال دارند، خاطر نشان ساخت: ميل به ماندگاري در همه انسانها وجود دارد و مدرسه سازي و کسب علم و دانش يکي از راههاي جاودانه شدن انسان است.

دریابکی با اشاره به رسيدگي و تجهیز مدارس روستایی عنوان کرد : علم بهترين کالای دنياست و ترويج فرهنگ علم آموزي ، خيرات و برکاتي را به همراه خواهد داشت .

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به استاندارد سرانه فضای آموزشی بیان داشت : سرانه فضای دانش آموزی برای هر دانش آموزان در استان گیلان 23/4 متر مربع است که استاندارد این سرانه 25/ 5 متر مربع می باشد.

مقدم اظهار داشت : باید نسلی را تربیت کنیم که پرسشگر و خلاق باشند تا موجب تحرک و پویایی جامعه شود،باید نسلی را تربیت کنیم تا به خود باور داشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی در جذب خیرین بسیار موفق عمل نموده گفت : در هیچ یک از مناطق استان گیلان این چنین حضور موثری از خیرین دیده نشده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت : خیرین همواره یاری رسان آموزش و پرورش بوده اند در چند سال اخیر با کمک خیرین طرح های بزرگی در شهرستان اجرا شده که دبستان شش کلاسه حاج رحیم موثق ، نماز خانه دبیرستان حضرت معصومه ، نماز خانه دبیرستان شهیدان کریم بخش ، دوکلاس درس در دبیرستان علامه دهخدا ، تعمیر و تجهیز دبستان شهید نامجو ، شهید دستغیب ، بهارآزادی نمونه ای از این طرح های ماندگار می باشد.

عبدالصمد صفرنژاد در همايش تجليل از خيرين مدرسه ساز با بيان اينکه دولت تدبير و اميد در حوزه آموزش و پرورش همواره پشتيبان و حامي پيشرفت و توسعه بوده است، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي تعامل بين مردم و دولت همواره موجب پيشرفت شده است.

وی با تاکيد بر اينکه کسب علم و دانش در راستاي توسعه و پيشرفت کشور از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، افزود: خيرين مدرسه ساز زير ساخت هاي لازم براي کسب علم و دانش را آماده و براي اعتلاي جامعه تلاش مي کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =