ورود عروسک کوشا برای فرهنگسازی مصرف آب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از ورود عروسک کوشا به مدارس برای فرهنگسازی مصرف آب در بین دانش آموزان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد زاهدی امروز در نشست خبری برنامه های ۳۸امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال ۹۵ اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی موفق به کسب ۲۰ جایزه بین المللی در کشورهای مختلف از جمله مسابقات کشور هنگ کنگ، اسلوونی و مجارستان شدند.

وی افزود:کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در جشنواره بین المللی قصه گویی تهران که در روز ۲۷ بهمن برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۴۰۰ برنامه تحت ۲۴ عنوان در مراکز مختلف توسط کانون برگزار خواهد شد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایش های عروسکی، معرفی شهدای انقلاب، معرفی وقایع دهه فجر و ... اشاره کرد.

زاهدی گفت: برنامه کانون مدرسه بعنوان یکی از برنامه های مهم کانون در سال ۹۵ امسال با همکاری ۹۰ مربی از ۲۹ مرکز کانون در ۵۴ مدرسه اجرا شد که ۲۷۰۰ دانش آموز در این برنامه سهیم بودند.

وی افزود: با همکاری فرمانداری و ستاد بحران استان آذربایجان غربی و برای فرهنگسازی در زمینه مصرف آب، نمایش عروسکی "کوشا در سرزمین آب ها" از امروز در مدارس مختلف اکران خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: قرار است این نمایش در ۴۸ مرکز و مدرسه مختلف ارومیه اکران شود که در هر اکران حدود ۲۰۰ دانش آموز آنرا تماشا کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =