شهردار اردبیل با دانش آموزان برگزیده مسابقات ریاضی در محل خانه ریاضیات شهراردبیل دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان، اولیا و همچنین مسئولین به اهمیت آموزش در سنین مختلف به ویژه سنین پایین اشاره کرد و افزود: شهرداري ديگر به عنوان بلديه وظيفه اش تنها نظافت و كارهاي خدماتی نيست بلكه وظايف خطير ديگري در راستاي توسعه علمي و فرهنگي جامعه دارد .

وی خاطر نشان کرد: امروز بودجه فرهنگي شهرداري بعضي از شهرهاي بزرگ فراتر از اداره ارشاد آنهاست وهم اكنون شهرداري اردبيل هم درهمين زمينه با تاسيس موسساتي از قبيل خانه رياضي كه با هدف توسعه سطح علمي جوانان و بالا بردن سطح آگاهي عمومي جامعه بنيان نهاده شده با تمام قوا حمايت مينمايد .

شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه هاي بزرگی با هزينه هايي بالغ بردويست ميليارد تومان در سطح شهر در حال انجام هستند گفت : یکي از پروژه هاي مهم شهرداری اردبیل پروژه پل ميدان قدس است که اگر بدون توجه بر آموزش و ارتقا فرهنگ جامعه باشد ارزشی ندارد و شهرداري بايد از لحاظ علمي فرهنگي و اجتمايي به رشد جوانان اهميت دهد تا انسانهایی كامل تحويل جامعه گردد.

لطف اللهیان در پایان افزود :شهرداری در صدد ايجاد موسسات ديگر از ساير شاخه هاي علمي است تا نيل به شهروند سالم هم به لحاظ رفاه عمومي و هم فرهنگ بالاتر ميسر گردد .

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =