ادامه توزیع میوه شب عید، مرغ، برنج و شکر  تا ۱۵ فروردین

تاکنون درسطح استان به میزان 550 تن سیب و 820 تن پرتغال د ر بین مردم پخش شد. عملیات توزیع در 108غرفه در سراسر استان صورت گرفت که از این تعداد 39 غرفه در مرکز استان مستقر بود .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ عدیل سروی افزود : تاکنون درسطح استان به میزان 550 تن سیب و 820 تن پرتغال د ر بین مردم پخش شد. عملیات توزیع در 108غرفه در سراسر استان صورت گرفت که از این تعداد 39 غرفه در مرکز استان مستقر بود .

این مقام مسئول اضافه کرد : عملیات توزیع میوه همچنان تا 15 فروردین ماه سالجاری درغرفه های ورودی اصلی شهرهای استان ادامه خواهد داشت و مردم می توانند به همان قیمت مصوب نسبت به تامین میوه مورد نیاز خود در ایام عید اقدام نمایند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه سخنان خود در ارتباط با توزیع مرغ منجمد در استان نیز افزود: به منظور تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی رویه قمیت مرغ در ایام تعطلیات به میزان 100 تن مرغ منجمد به قمیت مصوب دولتی از قرار هر کیلوگرم 5300و در بین مردم پخش شد و در ایام تعطیلات یعنی تا 13 فروردین ماه نیز این توزیع همچنان ادامه خواهد داشت و مردم می توانند با مراجعه به فروشگاههای رفاه و تعاونی ها اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند .

این مقام مسئول درخصوص توزیع شکر وبرنج نیز افزود :همزمان با آغاز سال نو به میزان 50 تن شکر و 540 تن برنج هندی و 488 تن برنج سفید وارداتی در بین مصرف کنندگان توزیع شد که همچنان نیز ادامه خواهد داشت تا مصرف کنندگان در تامین این اقلام اساسی نیز با مشکلی روبرو نشوند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =