چهار پروژه ملی ورزشی در دست اقدام وزارتخانه در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده و تا پایان امسال با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ میرمحمد غراوی در دیدار با معاون عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل هر چه قدر سرمایه‌گذاری بکنیم بازخورد آن را در میادین بین‌المللی و جهانی خواهیم دید و این استان ورزشکارانی همچونی علی دایی، حسین رضازاده، سعید محمدپور، مجید فرزین و بسیار نام‌آوران ورزشی را تحویل جامعه ورزش کشور داده است که در جهان برایمان افتخارآفرین شده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در حوزه ورزشی در استان اردبیل افزود: سالن دو و میدانی استان اردبیل با اعتبار هشت میلیارد تومان تکمیل می‌شود که این سالن یک سالن ملی است که می‌توان در آن مسابقات بین‌المللی و قاره‌ای را برگزار کرد.

رئیس دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش وجوانان از اجرای پروژه‌های ملی ورزشی در استان اردبیل خبر داد و گفت: چهار پروژه ملی ورزشی در دست اقدام وزارتخانه در این استان اجرایی و عملیاتی شده و تا آخر امسال با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان تکمیل و افتتاح خواهد شد.

غراوی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌هایی که در استان تا سقف 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اعتبارات خوبی داده خواهد شد و به پروژه های 50 درصدی هم برای ادامه فعالیت، اعتبارات خاصی تخصیص خواهد یافت تا بتوانیم شاهد اجرایی و عملیاتی شدن این پروژه‌ها و فراهم‌سازی زمینه برای بهره‌برداری از آنها باشیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و از محل بودجه عمرانی استانی، اعتباراتی برای کمک به پروژه‌های در دست احداث ورزشی در استان اردبیل اختصاص می‌یابد تا روند کارها با سرعت بیشتری پیش برود.

جعفر فهیمی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جامعه اظهار کرد: تلاش و جدیت بر این است تا هر چه بیشتر مردم را به سمت فعالیت‌های ورزشی و جسمانی سوق دهیم که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =