اعلام آمادگی بازرگانان عراقی برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بازرگانان کشور عراق برای سرمایه گذاری های مشترک و صادرات کالا از این استان به کشور عراق اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش خبرآنلاین،سید نعیم امامی اظهار کرد: در نشست مشترک هیات تجاری این استان با انجمن دوستی ایران و عراق، فعالان اقتصادی کشور عراق و اعضای اتاق مشترک ایران و عراق در بغداد، پتانسیل های صنعتی و صادراتی چهارمحال و بختیاری تشریح شد.


به گفته وی، تجار عراقی برای سرمایه گذاری در فعالیت های مشترک و صادرات تولیدات به خصوص در بخش صنایع غذایی و صنایع ساختمان چهارمحال و بختیاری به کشور عراق اعلام آمادگی و همکاری کردند.


امامی تصریح کرد: هیات تجاری چهارمحال و بختیاری برای توسعه روابط تجاری این استان و تجار کشور عراق پانزدهم اسفندجاری به بغداد اعزام شد.


استان چهارمحال وبختیاری دارای بیش از یک هزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی که از این تعداد 364 واحد تولیدی در بخش صنعت ساختمان فعال است.


کشور عراق یکی از مهم ترین مقصد های صادرات کالای استان چهارمحال و بختیاری است که در چند سال اخیر اوضاع داخلی کشور عراق بر روی فعالیت های مشترک بازرگانانی عراق و چهارمحال و بختیاری تاثیر گذاشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =