۳ هزار و ۳۵۲نفر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل می‌شوند

در انتخابات 29 اردیبهشت شهروندان استان اردبیل سه هزار و 352 نفر را بعنوان نماینده خود راهی شوراهای شهر و روستاها خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در جریان بازدید ازستاد انتخابات شهرستان نمین افزود: تا پایان روز پنجم نامنویسی 378 نفربرای عضویت در شوراهای شهر و یک هزار و 194 نفر برای عضویت در شوراهای روستاها ثبت نام کرده اند.

وی ضمن نامناسب دانستن وضعیت نام نویسی در حوزه شوراهای اسلامی روستا از روستاییان خواست برای مشارکت در سرنوشت روستای خود در انتخابات شورا مشارکت فعالتری داشته باشند.

فرهاد عبدالعلی پورفرماندار شهرستان نمین هم در جریان این بازدید گفت: تاکنون 186نفر در این شهرستان برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند که 26 نفرمربوط به شهرها و160 نفر نیز در روستاها بوده است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر 4 نفر از ثبت نام کنندگان زن هستد اظهار داشت:افرادی که قصد ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند با مراحل ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

در استان اردبیل انتخابات شوراها برای انتخاب نمایندگان مردم در 26 شورای شهر و یک هزار و 54 شورای روستا برگزار خواهد شد.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و نیز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده شهید رضاپور، بازدید از ایستگاه نوروزی هلال احمر و پاسگاه مرزی خانقاه،بازدید از اسکان فرهنگیان،ستاد اجرایی خدمات سفر و بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان از جمله دیگر برنامه های سفرمعاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل به شهرستان نمین بود.

 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =