ایران نوشت: چندی پیش مردی با مراجعه به دادگاه شکایت کردکه همسرش به او خیانت می‌کند و با مرد بیگانه‌ای رابطه دارد.

بدین‌ترتیب زن جوان دستگیر شد و به رابطه سیاهش اعتراف کرد. ولی مأموران با وجود تجسس‌های گسترده، موفق به شناسایی و دستگیری متهم نشدند و نتوانستند ردپایی از این شیطان صفت پیدا کنند.

با این حال زن جوان هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت - مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد و به‌طور غیرعلنی محاکمه شد.

در آغاز جلسه او که از رابطه پنهانی‌اش پشیمان بود گفت مدت زیادی بود که شوهرم به من هیچ توجهی نداشت و من هم به خاطرخشم و عصبانیت و انتقام از شوهرم با مرد غریبه‌ای دوست شدم. و...به همین خاطر خانواده‌ام و پدر و مادرم مرا از خود راندند، شوهرم نیزمدتی قبل طلاقم داد و حالا دیگر هیچ پشت وپناهی ندارم و بسختی روزها و شب‌هایم را می‌گذرانم و از سه فرزندم دور مانده‌ام. مرد مورد علاقه‌ام نیز مرا رها کرد و به محل نامعلومی رفت.

پس از اظهارات زن جوان، قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره زن خیانتکار صادر کنند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    30 3
    اینکه همیشه مردا میشن شیطان صفت برام جالبه. مگه به زور رابطه داشته که شده شیطان صفت؟ اگه اون خانم چراغ سبز نشون نمیداد که این داستان پیش نمیومد.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    15 5
    خيلي بد سليقه ايد اول صبح حوادث رو انتشار مي ديد و قشنگ حس بد رو به همه منتقل مي كنيد فرهنگ سازي شما اينجوريه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟