مهر نوشت: معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از آزادراه همت-کرج، گفت:آزاد راه تهران- شمال به قدری طولانی شده که در بین مردم به داستان دنباله دار تبدیل شده است.

اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از کارگاه احداث آزادراه همت-کرج در جمع خبرنگاران گفت: در اطراف تهران آزادراه های مهمی در دست احداث داریم که نیازمند بازدید و پیگیری متعدد است. آزادراه تهران- شمال یکی از مهمترین های اینهاست و در بین مردم به یک داستان دنباله دار تبدیل شده است.

وی افزود: در چند سال اخیر سرعت احداث آزادراه تهران-شمال بسیار خوب بوده و چند بار از آن بازدید کردند تا پایان امسال نیز یک بار دیگر از آن بازدید خواهیم داشت.

جهانگیری تصریح کرد: قرار بود امسال فاز اول تهران-شمال به بهره برداری برسد ولی تأخیر دارد با این حال آقای آخوندی اعلام کرد سرعت کار بالاست.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: آزادراه دیگر اتصال همت به جاده شمال و کرج است که جزء پروژه های مهم بوده و ما باید الان مردمی را که روزانه از اتوبان کرج استفاده کرده و با ترافیک های چند ساعته مواجه هستند را به این آزادراه منتقل کنیم. ضمن اینکه پیمانکار پروژه اعلام کرد سرعت اجرای کار بسیار بالا بوده و تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی آزادراه دیگر در دست احداث را کمربندی چرم شهر به آبیک عنوان و اظهار داشت: احداث این آزادراه از لحاظ زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که روزانه تعداد زیادی کامیون و خودرو وارد تهران می شوند که می توانند با این آزادراه از مسیر دیگری از کنار تهران عبور کنند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =