دروازه‌بان تیم پرسپولیس از پیروزی تیمش قبل از دربی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت تهران در جام حذفی گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و برد قبل از دربی برای ما بسیار اهمیت داشت که به آن رسیدیم. هم برای هواداران استقلال و پرسپولیس مهم است که تیم‌هایشان قبل از دربی پیروزی داشته باشند. خدا را شکر این اتفاق هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس.

وی در خصوص طلبش از باشگاه نفت عنوان کرد: من جهانیان را 2، 3 بار دیده‌ام واقعا آدم خوبی است و دوست دارم که با او همکاری شود، اما قرار بوده به ما پول بدهند ولی هنوز هیچ خبری نیست.

بیرانوند در خصوص مشکلات مالی بازیکنان نفت، ادامه داد: عیسی آل کثیر همسایه ما است و گاهی اوقات برای شام و ناهار به خانه ما می‌آید هرچند ناراحت می‌شود اما او کاپیتان نفت است. وقتی بازیکنان نفت پول ناهار و شام نداشته باشند این خیلی بد است. باید مسئولان فوتبال پاسخگو باشند که دارند چه کاری انجام می‌دهند و چرا مالکیت نفت ماه به ماه تمدید می‌شود. در زمان بهنام پیشرو هم اینگونه بود. در حالی که بازیکنان قراردادشان را سالیانه تمدید می‌کنند اما مالکیت باشگاه ماه به ماه تمدید می‌شود. بهنام پیشرو هم کاری برای ما انجام نداد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است نیم فصل سرباز شود و به تراکتورسازی برود، گفت: من دانشجو هستم و با پرسپولیس هم قرارداد پنج ساله دارم. همان اول که قرارداد دو ساله بستم، هدفم این بود که قهرمان ایران و آسیا شویم. اکنون هم تا قهرمان آسیا نشویم، از این تیم نمی‌روم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص دربی که روز پنجشنبه برگزرا می‌شود، اظهار داشت: دربی هم شرایط خاص خودش را دارد و بزرگ‌ترین بازی آسیاست. تیم ما برای این بازی شرایط خوبی دارد، اما در این چهار پنج روز روی بازیکنان ما فشار بوده و خدایی نکرده نباید کسی بخواهد این تیم را به حاشیه ببرد. خدا را شکر کاپیتان بزرگی به نام سیدجلال حسینی داریم که کاپیتان اول تیم ملی است. او هر روز بازیکنان را جمع می‌کند و جلسه می‌گذارد تا این حاشیه‌ها را جمع کند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =