بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به منظور معرفی توانمندی‌ها و آخرین تولیدات بازیسازان ایرانی در عرصه ی جهانی، برای ششمین سال متوالی در نمایشگاه گیمزکام 2014 آلمان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بیش از 20 عنوان بازی جدید ایرانی در سبک های مختلف در نمایشگاه گیمزکام آلمان امسال معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان این رویداد معتبر بین المللی قرار می گیرد.


همچنین با توجه به برگزاری کنفرانس علمی و آموزشی بازیسازی GDC همزمان با این نمایشگاه، برنامه ریزی فشرده ای برای شرکت در کارگاه ها و سخنرانی های تخصصی این رویداد علمی معتبر صنعت گیم جهت بهره مندی و انتقال دانش روز ساخت و تجاری سازی بازی به فعالان عرصه ی گیم کشور بوسیله برگزاری کارگاه های تخصصی به عمل آمده است.


تعامل با شرکت های حاضر در عرصه بازیسازی دنیا، رایزنی با ناشران خارجی جهت توزیع بازیهای ایرانی، ارزیابی امکان جذب سرمایه گذار و تولید پروژه های مشترک، آگاهی از روند حرکت بازیسازی در دنیا در نمایشگاه گیمزکام 2014 و کسب آخرین اطلاعات تخصصی روز در فرایند تولید سبک های مختلف بازی ها از اهداف حضور در این رویداد بین المللی به شمار می رود.


نمایشگاه گیمزکام آلمانیکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی صنعت گیم دنیاست و سالانه صدها هزار بازدیدکننده از سراسر جهان از آن دیدن می کنند. این نمایشگاه از تاریخ 13 ام تا 17ام آگوست (22 تا 26 مرداد) در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =