۲ ستاره بزرگ ورزش دنیا برای کمک به زلزله‌زده‌ها پا پیش گذاشتند

آنتونی جاشوا و فیلیپه کوتینو دو چهره‌ای هستند که تحت تاثیر زلزله کرمانشاه قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلزله کرمانشاه و تصویر کشته شده ها، زحمی شده ها و همینطور آوارگی عده زیادی از هموطنان، دل مردم زیادی را به در آورد. در این بین بعضی از چهره های مطرح جهان هم برای کمک به زلزله زده ها پیشقدم شده اند.

روزنامه خبرورزشی امروز در گزارش ویژه نوشت، یکی از این چهره ها آنتونی جاشوا قهرمان سنگین وزن بوکس دنیاست. او در فینال بوکس المپیک لندن توانست کلیچو مطرح را ناک اوت کند و قهرمان جهان شود. جاشوا از نیجریه می آید و با وجود فعالیت در این رشته خشن، یکی از مهربان ترین ورزشکاران است.

پیشنهاد حضور او در خیریه را امیر سلطانی مدیر ایرانی مقیم انگلیس داد و پس از مشورت با سینا قائمی مربی ایرانی جاشوا، تصمیم گرفته شد تا او دستکش، کلاه و همینطور عکس هایش را امضا کند و برای خیریه به ایران و برای علی دایی بفرستد. نفر بعدی فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی تیم لیورپول است. او سابقه گلزنی به تیم ملی ایران را هم دارد.

سلطانی پس از مشورت با مدیر برنامه های کوتینیو، پیشنهاد حراج لباس این بازیکن را داد که خود او هم به شدت از این مسئله استقبال کرد و گفت به عنوان کمکی کوچک، پیراهنش را برای علی دایی می فرستد تا بتواند آن را در حراجی به فروش برساند.

این هم تصویری از جاشوار به همراه سینا قائمی در حال امضا کردن عکس هایش برای کمک به زلزله زده ها.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    4 1
    آفرین به علی دایی خیلی مردی واقعا قهرمانی