برگزاری جلسه کارگروه استانی بند "د" ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت در لرستان

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از برگزاری جلسه کارگروه استانی بند دال ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت با حضور تمامی اعضاء در سالن جلسات اداره کل محیط زیست لرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند گفت: بند دال ماده 45 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت ، ابزاری قانونی برای تشویق واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی جهت ارتقاء شاخص های محیط زیستی واحد و اجرای مسئولیت های اجتماعی در قبال محیط زیست است.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: شیوه نامه اجرایی بند دال ماده 45 در سال 1395 تدوین و ابلاغ شده است و در این شیوه نامه اولویت با رفع آلایندگی و جبران تخریب و ارتقاء محیط زیست همان واحد است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان بیان داشت : هزینه های محیط زیستی واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی که به تأیید این کارگروه برسد به میزان یک هزارم فروش، جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی محاسبه خواهد شد.

الهام برنا معاون نظارت و پایش نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: تمرکز یک در هزار فروش تولیدات و خدمات کارخانه ها، کارگاه ها و سایر واحدهای صنعتی و معدنی در حساب مخصوص تحت نظارت سازمان امور مالیاتی کشور و هزینه کرد وجوه آن در رابطه با تأمین و به کارگیری امکانات و تجهیزات پیشگیری و جلوگیری از آلودگی محیط زیست که به تایید سازمان حفاظت محیط زیست برسد، جزء هزینه های قابل جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی موسسه مربوطه محاسبه خواهد شد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =