پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، به خصوص برای آنها که همواره دردسرهای تامین گرمایش خانه خود را هنگام سردتر شدن هوا در فصل زمستان تجربه کرده‌اند.

سرویس و رفع خرابي احتمالي موتور خانه، خرید بخاری گازی جدید و مواردی از این دست از آن گروه مشكلاتي هستند كه بالقوه پتانسيل تلخ كردن زمستان را به كام هر خانواده اي دارند.

اگرچه خوشبختانه امروزه با وجود خدمات تشويقي شركت هاي معتبر توليد كننده لوازم گرمايشي و تاسيساتي، و اندكي آينده نگري و پيشگيري، مي توان زمستان دلچسب تري را به خود و خانواده، هديه داد.

نمونه بارز اين قبيل خدمات پيشگيرانه،جشنواره ای است كه به تازگی از سوی یکی از شرکتهای قدیمی در حوزه صنعت تاسیسات گرمایشی با هدف ارائه خدمات بهتر به خانواده هايي كه پيش از فرا رسيدن سرما به فكر گرماي منزل خود هستند، آغاز شده است.

طرحي كه هرچند در مدت زماني محدود اجرا می شود، اما به خريداران پكيج شوفاژ‍ ديواري و رادياتور آلومينيومي اين امكان را مي دهد تا ضمن انتخابی مطمئن ، در صورت برنده شدن در قرعه كشي روزانه اين طرح، تمامي وجه پرداختي رادياتورهاي خريداري شده شان را تا سقفی معینی هدیه بگیریند.

حالا اگر شما نيز جزء آن دسته از افرادي هستيد كه زندگي خود و خانواده تان را با چاشني آينده نگري مديريت مي كنيد و به اين اصل اساسي معتقديد كه "پيشگيري همواره بهتر از درمان است"، از هم اكنون مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر از جزييات این جشنواره به نمايندگي هاي فروش مجاز این شرکت و یا وب سايت آن به آدرس www.butaneindustrial.com مراجعه، و يا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۱۱ تماس بگیرید.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419175