شورای چهارم کلانشهر کرج به ایستگاه پایانی رسید

شورای چهارم کلانشهر کرج صبح امروز با برگزاری آخرین جلسه صحن علنی به ایستگاه پایانی رسید و پس از 4 سال خدمت رسانی به شهر و شهروندان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آخرین صحن علنی دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج حال و هوای خاصی داشت و نمایندگان مردم با شور و نشاط خاصی در جلسه حاضر شده بودند تا اعلام کنند که برای قطار خدمت توقفی متصور نیست و آنها در هر سنگری که باشند، خادم ملت هستند.
گرچه دوری از فضای مدیریت شهری و هیجان حاکم بر جلسات کمیسیون های تخصصی و صحن علنی برای وکلای مردم خالی از ذهن مشغولی نیست اما در هر روی صندلی های مسئولیت امانت هستند و در گذر آنچه ماندنی است، خدمت بی منت و صادقانه به مردم می باشد، در غیر این صورت هیچ مدیریت و مسئولیتی ماندگار نیست.
به باور کارشناسان و صاحب نظران در سطح ملی و استانی، دوره چهارم مدیریت شهری کرج در عرصه های مختلف عملکرد موفقی ارائه کرد و به ویژه در بحث عمرانی درخشش های کم سابقه ای داشت و همانطور که شاهد بودیم در 4 سالی که گذشت چندین هزار میلیارد تومان صرف طراحی، اجرا و عملیاتی سازی پروژه های کلان عمرانی و زیرساختی شد.
آنچه اهمیت دارد خط مشی معتدل و منطقی دوره چهارم مدیریت شهری کرج است که استوار بر پرهیز از حاشیه سازی و خدمت رسانی سالم و صادقانه به شهر و شهروندان می باشد و امید است که شورای پنجم این مهم را مد نظر قرار دهد، چرا که ماحصل فضای وحدت و تعامل و تعاون، شکوفایی عمرانی شهر و افتتاح پروژه های زیرساختی بوده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =