برانکو ایوانکویچ از این می گوید که چرا پر طرفدار ترین تیم آسیا باید چنین مشکلاتی داشته باشد؟

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ مربی کروات تیم پرسپولیس پس از مشکلات به وجود آمده درباره اعتصاب بازیکنان به دلیل نگرفتن مطالبات، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

برانکو درباره لغو بازی دوستانه تیمش مقابل نیروی زمینی گفت : « ما به خاطر مشکلات مالی که بازیکنان نسبت به آن اعتراض دارند مجبور شدیم بازی تدارکاتی با نیروی زمینی را لغو کنیم و به جای آن تمرین خواهیم کرد. ما تشخیص دادیم اگر بازی نکنیم بهتر است.»

برانکو در ادامه درباره تاثیر مشکلات مالی روی کار بازیکنان توضیح داد : « قطعا این مشکلات روی کار بازیکنان تاثیر مستقیم دارد. خود من هم برنامه‌هایی داشتم که این برنامه‌ها تحت‌تاثیر مشکلات اخیر قرار گرفته است. برای کار کردن مربی در یک تیم باید فضا مهیا باشد. فرق نمی‌کند این مربی در باشگاه فعالیت کند یا تیم ملی، بلکه مهم فضایی است که باید برای او مهیا شود.»

وقتی از برانکو پرسیدند چرا درباره مشکلات به وجود آمده با طاهری جلسه نمی گذارید، پاسخ داد : « من قبلاً با طاهری جلسه گذاشته بودم و به این مسئله تاکید کردم که بازیکنان به مسائل مالی فکر می‌ کنند، چرا که باشگاه نتوانسته به تعهداتش در قبال این مسئله عمل کند. خود من هم به عنوان مربی هنوز هیچ چیزی از قرارداد این فصل را دریافت نکردم.»

مربی پرسپولیس درباره کمک نکردن وزارت ورزش به باشگاه گفت : « به من ربطی ندارد که پول باشگاه‌ پرسپولیس از چه منبعی تأمین می‌شود، این وظیفه من نیست که به مسائل مالی فکر کنم بلکه مسائل فنی به من مربوط می‌شود، اما عجیب‌ترین مسئله برای من این است که چرا بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا دچار مشکلات مالی است.»

برانکو در آخر امیدوار بود که این مشکلات تا روز بازی با سایپا حل شود که بازیکنان تمرکز لازم برای بازی را بدست آورند.

 41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =