پایان فرصت برای ارسال آثار هنری به جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت اول اسفندماه به پایان رسید و 11010 متقاضی موفق به ثبت نام در این رویداد فرهنگی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان مهلت ثبت نام برای حضور در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت 41400 اثر در سامانه این رویداد فرهنگی ثبت شد. با توجه به فراخوان این دوره از جشنواره دانشجویان سراسر کشور با موضوع سلامت و همچنین کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

 7898 دانشجوی علوم پزشکی، 277 نفر دانشجویان وزارت علوم، 122 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی، 155 نفر از اساتید و 2558 نفر از کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به ثبت اثر در بزرگترین رویداد فرهنگی مؤسسات آموزش عالی کشور شدند.

در میان آثار رسیده در بخش هنرهای تجسمی رشته عکس با ثبت بیش از 19 هزار اثر رکورددار بوده و در بخش ادبی نیز شعر کلاسیک با ثبت بیش از 2600 اثر پیشتاز بوده است. در بخش تئاتر نیز شاهد حضور بیش از 150 اثر با موضوع آزاد و سلامت در این دوره از جشنواره خواهیم بود. در بخش فیلم نیز، فیلم کوتاه با 350 اثر رسیده بیشترین سهم آثار این بخش را به خود اختصاص داده است.

مرحله اولیه انتخاب آثار هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از هفته اول اسفند آغاز و  تا 20 اسفند نتایج اولیه آن اعلام خواهد شد. هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه ٩٦ در تهران برگزار می‌شود.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =