مهر نوشت:‌ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پنج نامزد انتخاب و به شورای مرکزی جبهه معرفی می‌شود.

محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجمع ملی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شاید اواسط فروردین برگزار شود، اظهار داشت: در مجمع دوم، ۵ نامزد انتخاب و تحویل شورای مرکزی جبهه داده می شود و دیگر این شورای مرکزی است که از میان آن ها، یک نفر را انتخاب خواهد کرد و احتمالا یک نامزد ذخیره هم برای شرایط غیرمترقبه باقی خواهد ماند.

وی با خوب ارزیابی کردن تجربه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: اگر اتفاق نامیمونی رخ ندهد، ان شاالله نتایج، مثبت خواهد بود؛ چه پیروزی حاصل شود چه نشود، جبهه مردمی می تواند پایه و اساس خوب و سازمان یافته ای باشد و در مسیر هم اصلاح شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در دوره آینده انتخابات، نیروهای انقلاب موفق شوند. در مجمعی که قرار باشد همه در کنار هم قرار بگیرند و از بدنه جریان اصولگرایی نیروهایی را انتخاب کنند، کار شاقی باید انجام می شد که البته بی عیب و نقص هم نبود.

باهنر افزود: یکی از علل شکست ما در انتخابات قبلی همین تفرقه و تعدد کاندیداها بود که امیدواریم این دوره چنین اتفاقی نیفتد، اما این بدین معنا نیست که همه جامعه اصولگرایی را پوشش بدهند، بعضی مظلوم هستند و برخی فراموش شده بودند که به هر حال کار باید آرام آرام پخته شود و با عیب و نقص کمتری انجام بگیرد.
64213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =