فراخوان جشنواره علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری قرآن و عترت منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فراخوان مسابقه علمی و پژوهشی هفته قرآن و عترت(ع) استان خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد فضای قرآنی در سطح استان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، جواد کارگران دهکردی در جلسه ستادی هفته قرآن و عترت استان افزود: از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد فضای قرآنی در سطح استان، تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت، شناسایی استعدادهای هنری و قرآنی استان، استفاده از زبان هنر برای ترویج مفاهیم قرآن و معارف عترت و معرفی آثاری با قابلیت معناگری مفاهیم و دستورات قرآن و عترت است.

وی با این اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های پایان‌نامه، مقاله و کتاب به دبیرخانه جشنواره علمی و پژوهشی قرآن و عترت ارسال کنند، افزود: شرکت در جشنواره برای تمامی گروه‌های سنی آزاد است و همچنین آثار ارسالی نباید به سایر جشنواره‌ها ارسال شده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره علمی و پژوهشی تا ٣٠ آذرماه سال‌جاری است و هر شرکت‌کننده فقط می‌توانند در یک بخش شرکت کند و در هرکدام از رشته‌ها سه نفر به‌عنوان برگزیده معرفی و با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی از آن‌ها تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد، طبقه اول، دفتر فعالیت‌های قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری و یه به سایت قرآن و عترت چهار محال و بختیاری ارسال کنند.

شایان ذکر است اختتامیه جشنواره های هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ٢٤ تا ٣٠بهمن ٩٦ در شهرکرد برگزار می شود .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =