کارگاه تخصصی «استراتژیهای بازاریابی و فروش» در پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان سمنان، کارگاه تخصصی استراتژیهای بازاریابی و فروش توسط دکتر کامبیز حسین خان طهرانی، مدرس دوره های دانشگاه و مدیر و مشاور ارشد بازاریابی و فروش در پروژه¬های صنعتی و سازمان ها در پردیس این پارک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در اين کارگاه دکتر طهرانی با تعريف مديريت به عنوان علم و هنر به کارگيري منابع براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده، به بيان راهکارهاي انتخاب استراتژي مناسب براي تحقق اهداف کسب و کار (کسب درآمد) پرداختند.
در ابتداي اين کارگاه، برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت و نظارت، به عنوان مراحل تعيين استراتژي مناسب بيان شد و استراتژي بازاريابي به عنوان مجموعه فعاليتهاي يک کسب و کار براي رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده، تعريف و تشريح شد.
دکتر طهراني ايجاد سبد ارزشي، برندسازي، در نظر گرفتن تخصص، ايجاد تمايز، انتخاب مناسب بازار هدف، در نظر گرفتن شرايط جغرافيايي و همچنين قدرت خريد خريدار و تمرکز روي اهداف کسب و کار را از اصول يک کسب و کار موفق برشمردند و به تشريح آنها پرداخت.
در اين کارگاه انواع بازارهاي اقتصادي (انحصار کامل، انحصار چندجانبه، انحصار رقابتي و رقابت کامل) معرفي و همچنین استراتژيهاي گوناگون قيمت گذاري محصولات (نزديک صفر، پرستيژي ، بسته¬اي، سبدي و...) با توجه به جامعه هدف و هدف خريدار از خريد محصول نيز بيان شد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =