۰ نفر
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
معلولان، چشم انتظار خدمات مطلوب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه ارائه خدمات نامطلوب به معلولان، نشان از نبود حساسیت مسئولان به این قشر دارد، گفت: باید اعتقاد، باور و تعهد در این زمینه به وجود آید که ارائه خدمات به معلولان، در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد رحمتی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌ سازی فضاهای استان افزود: در سال ‌های اخیر، توجه ویژه ‌ای به امر مناسب‌ سازی فضاهای عمومی برای معلولان و سالمندان شده و علی ر‌غم اینکه زنجان، جزء استان‌ های فعال در این زمینه می ‌باشد، اما فاصله زیادی با وضعیت ایده‌آل و مطلوب وجود دارد.
وی با بیان اینکه 10 درصد افراد جامعه را معلولان تشکیل می‌ دهد و جمعیت کشور نیز به سمت پیری حرکت می‌کند، ادامه داد: ارائه خدمات در جامعه، نباید صرفاً مربوط و محدود به جامعه معلولین باشد و مسئولین باید خود را در مقابل همه مشکلات کشور، متعهد بدانند.
به گفته این مقام استانی، شهرداری نیز باید در صدور پایان کار ساختمان‌ ها، کنترل‌ های لازم را در  وصوص مناسب‌ سازی فضاهای مورد نظر اعمال کرده و سپس اقدام به صدور گواهی پایان کار نماید.
رحمتی با تاکید بر اینکه باید به شهرداری ‌های استان ابلاغ شود که از احداث هرگونه جوی آب پرهیز کرده و به جای آن از آبرو و کف‌ خواب استفاده کنند، یادآور شد: سرپوشیده کردن جوی ‌ها علاوه بر تامین امنیت عابران، موجب می ‌شود که زباله هم وارد جوی آب نشده و در نتیجه، آب گرفتگی هم ایجاد نمی ‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =