میزان نوشت: پرویز فلاحی‌پور گفت:‌ در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می‌کنم.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد گفت: از همان ابتدا شهرزاد برای سه فصل نوشته شده بود و فیلمنامه همین سه فصل را در اختیار ما گذاشتند. صحبت‌هایی در برخی رسانه مبنی بر ساخت فصل چهارم شهرزاد وجود دارد که من آن را تایید نمی‌کنم.

وی در همین راستا افزود: گروه شهرزاد در حال فیلمبرداری فصل سوم است و هیچ صحبتی با بازیگران در مورد فصل چهارم نشده است. به عنوان مثال من که تا پایان فصل سوم حضور دارم همچنان از خبر منتشر شده در مورد شهرزاد 4 بی خبرم.

بازیگر سریال شب دهم درباره شایعه جدایی شهاب حسینی از پروژه شهرزاد تصریح کرد: در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می‌کنم. شهاب حسینی در کمال آرامش و با رابطه ای خوب با کارگردان به کار خود ادامه می دهد و همه این اخبار شایعه است.

فلاحی پور با اشاره وجود پیشنهادات بازی در آثاری تازه خاطرنشان کرد: پیشنهادی برای بازی در سینما و تلویزیون داشته ام و فعلاً در حال بررسی متن و فیلمنامه این آثار هستم. به امید خدا اگر شرایط به خوبی پیش رود شاید در آنها به ایفای نقش بپردازم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =