برنا نوشت:«سید جواد حسینی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ضمن شرح ماجرای جدال با نماینده نیشابور گفت:با توجه به وضعیت کشور و استان خراسان رضوی بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و انسجام نیاز داریم.

«سید جواد حسینی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در شرح ماجرای روز گذشته و برخورد «هاجر چنارانی» نماینده نیشابور با این مقام دولتی گفت: من هیچ شکایتی از خانم چنارانی ندارم.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت کشور و استان خراسان رضوی بیش از هر زمان دیگری به همگرایی و انسجام نیاز داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: بنده به عنوان معاون استانداری در یک ماه قبل به نیشابور رفتم و در شورای اداری پارلمان مشورت زنان حضور داشتم. قبل از حضور در نیشابور در منطقه "داورزن" بودم. این منطقه غربی‌ترین نقطه خراسان است. آن زمان من در سخنرانی سهوا گفتم "خراسان غربی" و به هیچ عنوان از اصطلاح "استان خراسان غربی" استفاده نکردم. در آخر برنامه خبرنگاری به من گفت که در سخنرانی خودم از "استان خراسان غربی" استفاده کرده‌ام. من همان جا تکذیب کرده و اعلام کردم به هیچ‌عنوان این اصطلاح را به کار نبرده‌ام و منظورم غربی‌ترین نقطه خراسان بوده است. جالب است که در آن جلسه خانم چنارانی اصلا حضور نداشتند.

او با اشاره به اینکه "دیروز در همایش "سلامت، زنان و خانواده" حضور پیدا کردم و قرار بود در رابطه با آسیب "کودک همسری" صحبت کنم" ادامه داد: در جلسه نشسته بودم که با سر و صدای زیاد از درب ورودی سالن متوجه این نماینده مجلس شدم. خانم چنارانی با سرعت زیاد به سمت من می‌آمد و متاسفانه باقی قضایا را بر مبنای آن‌چنانکه در فضای مجازی منتشر شد در جریان هستید.

معاون سیاسی و امنیتی استان خراسان رضوی ادامه داد: در حین برخورد تلاش کردم، بتوانم با آرامش خاطر و نهایت احترام در شان یک نماینده با ایشان برخورد کنم و حتی از حضور این نماینده در آن جلسه تشکر کردم و نخواستم که بحث ادامه پیدا کند اما رفتار خانم چنارانی مانع خاتمه یافتن جریان بود.

او با اشاره به اینکه "من می‌دانم با شکایت نکردن من این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری نخواهد شد" تصریح کرد: موضوع درباره من و خانم چنارانی نیست و معتقدم موضوع اختلاف برانگیزی وجود ندارد. با توجه به اینکه شهر نیشابور و سبزوار در جوار هم هستند همه تلاش من به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی باید بر پایه حفظ آرامش در استان باشد.

حسینی در خاتمه گفت: من سعی می‌کنم جو را در نهایت آرام نگه دارم. مجلس به همه موارد پیش‌آمده آگاه است و اگر نیاز به برخوردی با این نماینده باشد از سوی هیات رییسه اعمال خواهد شد. امیدوارم سرکار خانم چنارانی پیرامون رفتار خود تاملی داشته باشند و اگر اقدام ایشان درست نبوده در رفتار خود تجدیدنظر کنند. بازهم تاکید می کنم، من هیچ شکایت شخصی از ایشان ندارم.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    20 2
    زن باشی اصولگرا باشی الزهرا هم درس خونده باشی جو گیرم باشی ... همین میشه دیگه
  • بي نام ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    12 0
    يك زن بايد منش وشخصيت خودشو حفظ كنه مخصوصا كه شما نماينده هستيد
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    17 0
    وقتی نماینده ی مردم به جای حرف زدن کتک زدن رو ترجیح می ده از مردم چه انتظاری داشته باشیم که موقع عصبانیت دست به یقه نشوند؟
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    7 3
    افرین بر شما خانم چناران خودشو خراب کرد
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 1
    رفتار نماینده مجلس بسیار زشت و زننده بود ایشان ۲۴ مهر در برنامه حالا خورشید به صورت تلفنی مهمان بود و مجددا رفتار زشت خود را تکرار کرد و چندبار اعلام کرد من فرزند شهیدم و نیشابور ۲۵۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده و .... همه شهدا از جمله شهدای عزیز و بزرگواری که ایشان نام بردند چشم و چراغ ملت هستند ولی آیا دلیل بر بی ادبی و ... ایشان خیلی خیلی محلی فکر می کند و فقط به فکر یک بخش کوچکی از کشور است
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    16 4
    واقعا برای مردم نیشابور متاسفم همچین فردی رو به نمایندگی خودشون انتخاب کردن
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    13 2
    فیلمو الان دیدم. این رو چجوری تایید صلاحیت کردن؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    2 0
    ما همه هم وطنیم ، چرا باید اخلاقی را بکار ببریم که در اسلام نکوهش شده است؟گیرم معاون استاندار اشتباهی را عمدا یا سهوا بیان کرده باشد اما همانگونه که در خبر هست با تذکر اخدی بلافاصله عذرخواهی نموده و این نشانه اخلاق اسلامی می باشد ، حال چرا نماینده باید اونهم بعد از دو ماه و در یک برنامه ای که بسیار از حضار هستند اخلاقی از خود نشان دهد که منکر است ؟ نماینده باید در رفتار و منش الگوی جوانان شهر خود باشد نه اینکه موجبات شرمندگی شان شود. خدا همه ما را هدایت کند تا موجبات سرافکندگی خود و کشور عزیزمان نشویم .
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 2
    شرم آوره . این خانم می تونست اعتراضشو به شکل دیگه ای نشون بده ... فکر کرده با هوچی گری تحسینش می کنن ؟ خوبه جوابشو از مردم نیشابور گرفت و هیچکس به خواسته اش توجه ای نکرد و این خودش بود که همایش رو ترک کرد .
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 0
    فیلم رو دیدم.درود بر شرف آقای معاون که خویشتن داری کرد وگرنه با اون حجم فرياد کشی و حرکات زننده ای که خانم نماینده داشت آدم احساس میکرد وسط رینگ بوکس قرار گرفته
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 1
    این خانم هر هدفی داشت میتونست بهتر عمل کنه آبروی شهرمارو برد واقعا ولی سبزواریها هم خیلی موذی هستن.
  • بی نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 0
    يكي از نماينده ها به مامور نيروي انتظامي حمله مي كند و ديگري به خبرنگاران و اين آخري هم به مسئول دولتي. آنوقت مي خواهند با گذراندن قانون بقيه جامعه را اصلاح كنند؟ الي اين تذهبون؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 3
    حالا چرا سهوی؟؟؟؟؟؟؟چون نماینده اصولگرا بود شد سهوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا به چه حقی این آقا ازاین اسم نام برده؟مگ ما جز یک خراسان داریم؟ حالا در تقسیمات کشوری شده جنوبی رضوی شمالی.شرقی و غربیش دیگ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوی تجزیه طلبی ایران به مشام میرسه که این تجزیه طلبا بدجوری رخنه کردن تو اصلاح طلبا
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    1 5
    درود بر نماینده شیرزن نیشابوربسیار شجاعانه ومقتدر عمل کرد.
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    5 0
    يك زن بايد منش وشخصيت خودشو حفظ كنه مخصوصا كه شما نماينده هستيد
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    0 0
    در فيلم اول چناراني در حالي كه روي سن و درست كنار تريبون جايي كه معاون استاندار ايستاده تا سخنانش را بيان كند مي‌ايستد و در حالي كه روي تريبون مي‌كوبد، فرياد مي‌زند: «هنوز يك ماه از سخنانش نگذشته كه الان تازه آمده و عذرخواهي مي‌كند. در حالي كه دو ماه فرصت داشت از مردم نيشابور معذرت‌خواهي كند.» در ادامه فيلم در حالي كه اطرافيان تلاش مي‌كردند او را آرام كنند چناراني انگشت اشاره‌اش را به نشانه تاكيد بالا و پايين مي‌برد و ادامه مي‌دهد: «قسم بخورد و بگويد غلط كردم تا پايان عمرم....» كه تلاش اطرافيان براي دور كردن او از سن حرف‌هايش را ناتمام مي‌گذارد.
  • ممد A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    0 0
    واقعا که .فقط پیام های اصلاح طلبان رو درج می کنید وسلیقه خودتان زنده با خانم چنارانی